Τόμ. 7 Αρ. 1 (2024): Ελληνική περιοδική έκδοση για τη Θρησκευτική Εκπαίδευση
Δημοσιευμένα: 06-12-2024
Το τεύχος (Τόμος VIΙ, Τεύχος 1 / Οκτώβριος 2024) της Ελληνικής περιοδικής έκδοσης για τη Θρησκευτική Εκπαίδευση (ΕλΘΕ).
Σε αυτό το τεύχος περιλαμβάνονται πέντε επιστημονικά άρθρα, τα οποία καλύπτουν ένα ευρύ ερευνητικό φάσμα: το εξαιρετικό παράδειγμα μίας καινοτόμου προσέγγισης από την Αυστρία της διαθρησκειακής μάθησης, που συνδυάζει την παραδοσιακή Θρησκευτική Εκπαίδευση με τη μεθοδολογία STEAM. Μία μελέτη από τη Δανία αναδεικνύει τέσσερις διαφορετικές αφηγήσεις της εκκοσμίκευσης και τις παιδαγωγικές επιπτώσεις τους. Ένα άρθρο για την εμπειρία της Γερμανίας στην Ορθόδοξη Θρησκευτική Εκπαίδευση, το οποία συνδυάζει τον θρησκευτικό γραμματισμό με τη γλωσσική ανάπτυξη, ιδιαίτερα για μαθητές με μεταναστευτικό υπόβαθρο. Ένα κείμενο με αναφορά στην Καθολική Θρησκευτική Εκπαίδευση, η οποία έχει εξελιχθεί σε ένα εκπαιδευτικό πεδίο διαλόγου και φιλοξενίας. Τέλος, μία πρωτότυπη έρευνα για την πρωινή προσευχή στην Ελλάδα, η οποία συνεχίζει να λειτουργεί ως ένας παράγοντας που επηρεάζει τις θρησκευτικές και πολιτισμικές πεποιθήσεις των μαθητών.
Επιπλέον, όπως σε κάθε τεύχος, περιλαμβάνονται ανταποκρίσεις από σημαντικά θεολογικά και εκπαιδευτικά συνέδρια που διεξήχθησαν μέσα στο 2024, και βιβλιοκρισίες.
Πλήρες τεύχος
Περιεχόμενα
Σημείωμα Υπευθύνου Σύνταξης
Οι Κοινότητες Μάθησης της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης μέσα στην Εκπαιδευτική Πολυφωνία της Ευρώπης
Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης
Επιστημονικά άρθα
Artful Pathways to Interreligious Understanding: Student Responses on STE(Arts)M Integration Through Maker Education in Interreligious Learning
Rusmir Hosic, Fadhlan Muchlas Abrori, Zsolt Lavicza, Branko Anđić, Yves Kreis
The Narratives of Secularization and Their Implications for Religious Education
Marlene Printz Jellesen