Εφαρμοσμένα εκπαιδευτικά σενάρια βιωματικής μάθησης της τοπικής ιστορίας στην ανάπτυξη πολιτισμικής συνείδησης
Περίληψη
Η παρούσα εργασία δημοσιοποιεί τα αποτελέσματα της διδακτικής προσέγγισης που διεξήχθη τα σχολικά έτη 2013 ως 2017 στις Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄ τάξεις του 3ου Δημοτικού Σχολείου Άμφισσας. Στο πλαίσιο της διδακτικής προσέγγισης ακολουθήθηκε η μέθοδος της βιωματικής μάθησης μέσω επιλεγμένων εκπαιδευτικών σεναρίων. Οι μαθητές επεξεργάστηκαν, βιωματικά, πολιτισμικές θεματικές της τοπικής ιστορίας της Άμφισσας και παρήγαγαν πολιτισμικό υλικό. Η εργασία αποκαλύπτει τη δυνατότητα ανάπτυξης της πολιτισμικής συνείδησης μέσω της βιωματικής μάθησης της τοπικής ιστορίας και του τοπικού πολιτιστικού στοιχείου σε μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Μελετητές και εκπαιδευτικοί θα μπορούσαν να αλιεύσουν στοιχεία από την παρούσα προσέγγιση για περαιτέρω έρευνα και εφαρμογή.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Αστρουλάκης Ν., & Παπούλιας Ν. (2020). Εφαρμοσμένα εκπαιδευτικά σενάρια βιωματικής μάθησης της τοπικής ιστορίας στην ανάπτυξη πολιτισμικής συνείδησης. Έρευνα στην Εκπαίδευση, 9(1), 112–124. https://doi.org/10.12681/hjre.23292
- Τεύχος
- Τόμ. 9 Αρ. 1 (2020)
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Τα πνευματικά δικαιώματα των άρθρων του περιοδικού ανήκουν στους συγγραφείς. Τα άρθρα διατίθενται με άδειες Creative Commons CC-BC-SA 4.0