Τόμ. 9 Αρ. 1 (2020)
Άρθρα
Αντιλήψεις παιδιών για την ποιότητα των διαπροσωπικών τους σχέσεων στη σχολική τάξη και τα κίνητρά τους για μάθηση
Αικατερίνη Αντωνοπούλου, Σοφία Κουβαβά, Μαρία Νικολακοπούλου
Στάσεις εκπαιδευτικών που διδάσκουν σε Δομές Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΔΥΕΠ) απέναντι στην εκπαίδευση προσφύγων μαθητών
Χριστίνα Μαλιγκούδη, Αναστάσιος Τσαουσίδης
Η επίδραση του σχολικού κλίματος στην επαγγελματική ικανοποίηση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Κωνσταντίνα Βασίλειος Κοζιώρη, Γεώργιος Αλεξανδρόπουλος
Διερεύνηση των αντιλήψεων νηπιαγωγών και δασκάλων της Α’ τάξης του δημοτικού σχολείου αναφορικά με τις προσδοκίες γονέων για τον γραμματισμό των παιδιών τους και τη μεταξύ τους συνεργασία
Ζωή (Zoi) Ταξιάρχης Αποστόλου (Apostolou), Νεκτάριος (Nektarios) Στελλάκης (Stellakis)
Αποδομώντας και αναδομώντας τις πεποιθήσεις των υποψηφίων εκπαιδευτικών: Ένα πρόγραμμα παρέμβασης στο πλαίσιο της πρακτικής άσκησης
Σοφία Αυγητίδου, Χρηστίνα Σιδηροπούλου
Έμφυλα στερεότυπα και μετασχηματισμός θεωρήσεων στην εσπερινή εκπαίδευση ενηλίκων: νοητικές συνήθειες και αποπροσανατολιστικά βιώματα γυναικών που επιστρέφουν στην εκπαίδευση
Δομνίκη Μαλτέζου, Γεώργιος Αρχιμήδη Κουλαουζίδης
Εφαρμοσμένα εκπαιδευτικά σενάρια βιωματικής μάθησης της τοπικής ιστορίας στην ανάπτυξη πολιτισμικής συνείδησης
Νικόλαος Αστρουλάκης, Νικόλαος Παπούλιας
Διερεύνηση της ακαδημαϊκής υποεπίδοσης σε μαθητές υψηλών γνωστικών και μαθησιακών ικανοτήτων με βάση το Μοντέλο Προσανατολισμού στην Επίδοση
Βασιλική Μπελογιάννη, Δημήτριος Ζμπάινος
Η εμπειρία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης φοιτητών με μαθησιακές δυσκολίες ή αναπηρία στην περίοδο του COVID-19: Μια πιλοτική έρευνα
Αγλαϊα - Λία Σταμπολτζή, Άγγελος Γιαννούλας, Αντώνης Καλαματιανός