Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος αρχαιομετρίας: Μια μελέτη περίπτωσης σύνδεσης των συλλογών του αρχαιολογικού μουσείου με τη σύγχρονη επιστημονική γνώση
Περίληψη
Η δυνατότητα διάδοσης στοιχείων των φυσικών επιστημών, όχι στο συνηθισμένο περιβάλλον του μουσείου επιστημών ή τεχνολογίας, αλλά στο αρχαιολογικό μουσείο, προτείνεται μέσω του σχεδιασμού μιας μουσειογραφικής δομής, της Εκπαιδευτικής Νησίδας Φυσικών Επιστημών. Η δομή αυτή συγκροτείται ταυτόχρονα ως επικοινωνιακό στοιχείο και ως εκπαιδευτικό εργαλείο σχετιζόμενη με το επιστημονικό «πεδίο-γέφυρα» μεταξύ αρχαιολογίας και φυσικών επιστημών, την αρχαιομετρία. Στο παρόν άρθρο παρουσιάζονται οι αρχές σχεδιασμού και το περιεχόμενο του εκπαιδευτικού προγράμματος το οποίο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη μουσειογραφική αυτή δομή.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Γεωργοπούλου Π., & Κολιόπουλος Δ. (2023). Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος αρχαιομετρίας: Μια μελέτη περίπτωσης σύνδεσης των συλλογών του αρχαιολογικού μουσείου με τη σύγχρονη επιστημονική γνώση. Έρευνα στην Εκπαίδευση, 12(2), 22–31. https://doi.org/10.12681/hjre.31926
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Τα πνευματικά δικαιώματα των άρθρων του περιοδικού ανήκουν στους συγγραφείς. Τα άρθρα διατίθενται με άδειες Creative Commons CC-BC-SA 4.0