Τόμ. 12 Αρ. 2 (2023): Εκπαίδευση και μάθηση σε μουσειακά περιβάλλοντα
Δημοσιευμένα: 2023-01-05
Το τεύχος αποτελεί ειδικό αφιέρωμα με θέμα την «Εκπαίδευση και μάθηση σε μουσειακά περιβάλλοντα» και επιδιώκει να παρουσιάσει μερικές από τις σύγχρονες τάσεις, τις διεπιστημονικές προσεγγίσεις και τις πρακτικές που αφορούν (σ)το γνωστικό αντικείμενο της Μουσειακής Αγωγής.
Επιμέλεια Τεύχους: Αναστασία Φιλιππουπολίτη, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Φωτογραφία εξωφύλλου: διαδραστικό έκθεμα και παιδί σε δράση (προσωπικό αρχείο Κ. Καραδημητρίου)
Εισαγωγή
Άρθρα
Συζητώντας για το παρελθόν: διαλογικές ψηφιακές εμπειρίες στην εκπαίδευση της ιστορίας
Κατερίνα Σέρβη, Ακριβή Κατηφόρη, Μαρία Ρούσσου, Δήμητρα Πετούση
Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος αρχαιομετρίας: Μια μελέτη περίπτωσης σύνδεσης των συλλογών του αρχαιολογικού μουσείου με τη σύγχρονη επιστημονική γνώση
Πόπη Γεωργοπούλου, Δημήτριος Κολιόπουλος
Μουσειακή Μάθηση στη μετά-covid εποχή:
Eκπαιδευτικό πρόγραμμα με αφορμή έκθεση της Αφροδίτης Λίτη στο Μουσείο Περιβάλλοντος Στυμφαλίας
Αλεξάνδρα Τράντα, Ανδρέας Λαπούρτας
Νυχτερινές μουσειακές δράσεις για ενήλικες: από την εκπαιδευτική στην κοινωνική διάσταση της επίσκεψης
Αναστασία Δοξανάκη, Βασιλική-Χαραλαμπία Παππά, Κατερίνα Δερμιτζάκη
Εμείς και οι άλλοι, ταυτότητα και μνήμη στην ευρωπαϊκή πραγματικότητα:
Μια εκπαιδευτική δράση στο Σπίτι της Ευρωπαϊκής Ιστορίας
Αναστασία Ζάννη, Δάφνη Τελειώνη
‘Δια-πόλις’: Ο Άλλος ως Εαυτός και ο Εαυτός ως Άλλος. Από τη Διαλογική Κατανόηση στη Στοχαστική Δράση και την Αξιολογική Επίγνωση
Σίμος Παπαδόπουλος, Χρυσαυγή Γλένη, Αγνή Καραγιάννη