Η μετάβαση από την οικογένεια στην Προσχολική Δομή: Η διαχείριση του άγχους του νηπίου από τον Παιδαγωγό. Έρευνα Πεδίου
Περίληψη
Ο στόχος του άρθρου είναι η διερεύνηση του τρόπου διαχείρισης, από τους Παιδαγωγούς της προσχολικής εκπαίδευσης, του άγχους που εκδηλώνουν τα νήπια κατά τη μετάβασή τους από το οικογενειακό στο προσχολικό περιβάλλον. Οι τρόποι (πρακτικές) διαχείρισης του άγχους στο προσχολικό πλαίσιο, όπως η γνωριμία ή μη του Παιδαγωγού με τους γονείς ή το νήπιο πριν την ένταξή του σε αυτό, η παρουσία ή μη της μητέρας στο χώρο της Προσχολικής Δομής, η χρήση ή μη μεταβατικού αντικειμένου και το είδος φροντίδας που προσφέρουν οι Παιδαγωγοί κατά την ένταξή του νηπίου στην Προσχολική Δομή, εξετάζονται σε συνάρτηση με τα Δημογραφικά στοιχεία των Παιδαγωγών, όπως η ηλικία τους, τα έτη προϋπηρεσίας τους, η ειδικότητά τους και το επίπεδο σπουδών τους. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποκαλύπτουν ότι οι τρόποι διαχείρισης του άγχους του νηπίου, από τους Παιδαγωγούς, δεν εμφανίζονται με την ίδια συχνότητα και ότι η επιλογή του κάθε τρόπου διαχείρισης επηρεάζεται από τα Δημογραφικά στοιχεία των παιδαγωγών.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Στάμου Ε., & Πουλιμάνη Α. (2023). Η μετάβαση από την οικογένεια στην Προσχολική Δομή: Η διαχείριση του άγχους του νηπίου από τον Παιδαγωγό. : Έρευνα Πεδίου. Έρευνα στην Εκπαίδευση, 12(1), 182–199. https://doi.org/10.12681/hjre.34758
- Τεύχος
- Τόμ. 12 Αρ. 1 (2023)
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Τα πνευματικά δικαιώματα των άρθρων του περιοδικού ανήκουν στους συγγραφείς. Τα άρθρα διατίθενται με άδειες Creative Commons CC-BC-SA 4.0