Εισαγωγικό Σημείωμα


Δημοσιευμένα: Sep 24, 2024
Λέξεις-κλειδιά:
Πολυ-γραμματισμοί
Μαρέττα Σιδηροπούλου
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Εισαγωγή
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Barton, D., & Βαρνάβα-Σκούρα, Τ. (2009). Εγγραμματισμός: Εισαγωγή στην οικολογία της γραπτής γλώσσας (2η εκδ.). Παπαζήσης.
Jewitt, C., & Henriksen, B. (2016). Social semiotic multimodality. In N. Klug & H. Stockl (Eds.), Handbook of language in multimodal contexts (pp. 145–164). De Gruyter.
Kalantzis, M., & Cope, B. (2023a). Multiliteracies: Life of an idea. The International Journal of Literacies, 30(2), 17-89. https://doi.org/10.18848/2327-0136/CGP/v30i02/17-89
Kalantzis, M., & Cope, B. (2023b). Multiliteracies: A short update. The International Journal of Literacies, 30(2), 1-15. https://doi.org/10.18848/2327-0136/CGP/v30i02/1-15
Kumpulainen, K., Sintonen, S., Vartiainen, J., Sairanen, H., Nordström, A., Byman, J., & Renlund, J. (2018). Playful parts: The joy of learning multiliteracies. Kiriprintti Oy. https://doi.org/10.1093/acrefore/9780190264093.013.232
Marsh, J., Arnseth, H. C., & Kumpulainen, K. (2018). Maker literacies and maker citizenship in the MakEY (Makerspaces in the Early Years) project. Multimodal Technologies and Interaction, 2(3), 50. https://doi.org/10.3390/mti2030050
Mills, K. A., & Unsworth, L. (2017). Multimodal literacy. In Oxford research encyclopedia of education. Oxford University Press. https://doi.org/10.1093/acrefore/9780190264093.013.232
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)