Τόμ. 13 Αρ. 2 (2024): Ειδικό Τεύχος του Περιοδικού Έρευνα στην Εκπαίδευση. Πολυ-γραμματισμοί: εκπαιδευτικές και πολιτιστικές προσεγγίσεις.
Πλήρες τεύχος
Εισαγωγή
Άρθρα
Πολυγραμματισμοί και προγράμματα μουσειακής αγωγής για την προσχολική ηλικία
Δέσποινα Καλεσοπούλου
Αναδυόμενοι Πολυγραμματισμοί: Προς μια Κατανόηση της Θεωρίας και της Παιδαγωγικής Πρακτικής
Ισαάκ Παπαδόπουλος, Ευφροσύνη Μπισίρη
MinaDot: μία καινοτόμος εφαρμογή αυτόματης μεταγραφής σε Braille για την ενίσχυση του Γραμματισμού στη Braille
Απόστολος Γαρούφος , Ζωή Γαβριηλίδου
Το Πολυ-αφήγημα (Wimmelbook) ως μέσο για την ενδυνάμωση του αφηγηματικού λόγου και του οπτικού γραμματισμού στην Προσχολική Ηλικία
Άρτεμις Παπαηλία, Μαρέττα Σιδηροπούλου
Η μετάβαση του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος προς τον οπτικό γραμματισμό: Μια μελέτη των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών των Εικαστικών Τεχνών
Μόιρα Ραπανάκη, Μαρέττα Σιδηροπούλου