| More

Εφαρμογή του Lesson Study με φοιτητές. Συνεργασία, αναστοχασμός και ανατροφοδότηση

Views: 247 Downloads: 548
Γαλήνη Ρεκαλίδου, Κωνσταντίνος Καραδημητρίου (http://orcid.org/0000-0002-1615-3613), Μαρία Μουμουλίδου
Γαλήνη Ρεκαλίδου, Κωνσταντίνος Καραδημητρίου, Μαρία Μουμουλίδου

Περίληψη


Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο βίωσαν οι τεταρτοετείς φοιτητές του ΤΕΕΠΗ-ΔΠΘ την υλοποίηση του μοντέλου Lesson Study στο Πλαίσιο του Προγράμματος Πρακτικής Κατάρτισης, μέσα από τις απαντήσεις τους σε δομημένο ερωτηματολόγιο και τις εκθέσεις των εποπτών τους, στηριζόμενη σε σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα για τη σημαντικότητα των συνεργατικών, αναστοχαστικών και ανατροφοδοτικών στρατηγικών αναφορικά για την εκπαίδευση των μελλοντικών εκπαιδευτικών.


Λέξεις κλειδιά


εκπαίδευση μελλοντικών εκπαιδευτικών; Lesson Study; συνεργασία; αναστοχασμός; ανατροφοδότηση

Πλήρες Κείμενο:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.12681/hjre.8935

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Copyright (c) 2016 Γαλήνη Ρεκαλίδου, Κωνσταντίνος Καραδημητρίου, Μαρία Μουμουλίδου

Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.