The Department of Early Childhood Education of the Universityof Ioannina is pleased to announce the launch of the online open-access journal Journal of Research in Education and Training / Επιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Announcements
Καλώς ορίσατε στην ηλεκτρονική Επιστημονική Επετηρίδα
2015-08-04
Το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την έναρξη του ηλεκτρονικού περιοδικού ανοικτής πρόσβασης Επιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Η Επιστημονική Επετηρίδα είναι ένα διεπιστημονικό περιοδικό που αντικατοπτρίζει όλα τα γνωστικά πεδία που θεραπεύει το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών. Στόχος του είναι η προώθηση της έρευνας στον χώρο της Εκπαίδευσης και Κατάρτισης με τη δημοσίευση άρθρων από την τρέχουσα έρευνα μελών του Τμήματος και ερευνητών από επιστημονικούς κλάδους που θεραπεύει το Τμήμα από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και από άλλα Πανεπιστήμια και Ερευνητικά Κέντρα της Ελλάδας και του εξωτερικού. Το περιοδικό είναι, επίσης, ανοιχτό σε νέες φωνές ερευνητών οι οποίοι αποπεράτωσαν πρόσφατα τη διδακτορική τους διατριβή ή καταθέτουν άρθρα με νέες αδημοσίευτες έρευνες.
Επιπλέον, από τον τέταρτο τόμο το περιοδικό έχει αρχίσει να δημοσιεύει άρθρα διαπρεπών πανεπιστημιακών ερευνητών και Καθηγητών και λειτουργεί με Διεθνή Εκδοτική Επιτροπή.
Η Επιστημονική Επετηρίδα, ανοιχτή στην υποβολή άρθρων σε δύο γλώσσες (Ελληνικά & Αγγλικά), επιθυμεί να συμμετέχει στην παγκοσμιοποίηση της έρευνας στην Εκπαίδευση και την Κατάρτιση, στην εφαρμογή της διεθνούς βιβλιογραφίας σε όλους τους τομείς, στο κοινό έδαφος των ακαδημαϊκών κοινοτήτων και στην ανάπτυξη διαλόγου σε όλες τις πτυχές των μελετών που συμβάλλουν στην Εκπαίδευση και την Κατάρτιση στην Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο.
Current Issue
Vol. 17 No. 1 (2024):
Articles
Exploiting liquid racism texts within the multiliteracies framework
Critical literacy proposals and teachers' attitudes
Ειρήνη Σκούρα, Βάσια Τσάμη, Αργύρης Αρχάκης
Psychological Burden in Female Caregivers of Patients with Dementia and Associated Behavioral and Emotional Problems, during COVID-19 Pandemic Restrictions
Κυριακή Σωπίδου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Μαγδαληνή Τσολάκη , Γεωργία Παπαντωνίου
Early School Leaving, Social Exclusion and Motivators for Retraining: A Study in Second Chance Schools
Νικόλαος Μπιτσάκος, Διονύσης Γουβιάς, Περσεφόνη Φώκιαλη