H επίδραση του βαθμού επαγγελματικής ανάπτυξης στις διδακτικές πρακτικές των διδασκόντων αγγλικής γλώσσας: εμπειρική προσέγγιση.
Περίληψη
Η εργασία αυτή παρουσιάζει μία έρευνα σχετικά με την επίδραση του βαθμού επαγγελματικής ανάπτυξης στις διδακτικές πρακτικές των εκπαιδευτικών αγγλικής γλώσσας δημόσιων σχολείων στη βαθμίδα της κατώτερης δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (γυμνάσιο). Χρησιμοποιήθηκαν οι μέθοδοι της παρατήρησης σε δείγμα 68 διδακτικών ωρών σε δημόσιες σχολικές μονάδες και της ημι-δομημένης συνέντευξης σε δείγμα 28 εκπαιδευτικών συνολικά. Στα συμπεράσματα της έρευνας συγκαταλέγεται η επίδραση της κατοχής μεταπτυχιακών τίτλων και της επαγγελματικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού στη διδακτική πρακτική με τη χρήση επικοινωνιακών μεθόδων στη διδασκαλία της γλώσσας και η ανεπάρκεια της ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης σε σχέση με τον παραπάνω στόχο. Παράλληλα, η αποτελεσματικότητα της διδακτικής πρακτικής σχετίζεται θετικά με το χρόνο προετοιμασίας του μαθήματος.
Πλήρες Κείμενο:
PDFΕισερχόμενη Αναφορά
- Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.
Copyright (c) 2016 Μαρία Μπιρμπίλη, Αντώνιος Παπαοικονόμου

Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.