Απόψεις νηπιαγωγών για την εφαρμογή των ΔΕΠΠΣ για το νηπιαγωγείο


Δημοσιευμένα: Ιουλ 1, 2007
Λέξεις-κλειδιά:
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών νηπιαγωγείο νηπιαγωγοί
Έλση Ντολιοπούλου (Elsi Ntoliopoulou)
Κατερίνα Σουσλόγλου
Περίληψη

Δεν διατίθεται περίληψη.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Βαρνάβα - Σκούρα, Τ. (1989). Η διαθεματική, προσέγγιση στη διδασκαλία (λήμμα Παιδαγωγικής Εγκυκλοπαίδειας). Αθήνα: Ελληνικά
Γράμματα.
Βιτσιλάκη, Χ. (2005). «Η διαθεματικότητα στην εκπαιδευτική πράξη: στοιχεία εφαρμογής με το παράδειγμα της μυθολογίας». Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου OMEP - ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ με θέμα: Η διαθεματική προσέγγιση της διδασκαλίας και της μάθησης στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Βρεττός, Γ., & Καψάλης, Α. (1999). Αναλυτικό πρόγραμμα. Αθήνα.
Γκλιάου, Ν. (2005). «Λογοτεχνία και διαθεματικότητα στο Πρόγραμμα Σπουδών για το Νηπιαγωγείο». Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου OMEP - ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ με θέμα: Η διαθεματική προσέγγιση της διδασκαλίας και της μάθησης στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Θεοφιλίδης, Χ. (2002). Διαθεματική προσέγγιση της διδασκαλίας. Αθήνα: Εκδ. Γρηγόρη.
Jacobs, Η. (1989). "The growing need for interdisciplinary curriculum content". In H. Jacobs (Ed.) Interdisciplinary curriculum: Design and implementation (1-11). Alexandria,VA: ASCD.
Κακανά, Δ., Καζέλα, Κ., & Ανδριοπούλου, Γ. (2005). «Οι δεινόσαυροι»: Διαθεματικό σχέδιο εργασίας (Project) μέσω της ομαδοσυνεργατικής μεθόδου». Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου OMEP - ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ με θέμα: Η διαθεματική προσέγγιση της διδασκαλίας και της μάθησης στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Λανάρης, Μ. (2005). «Η διεπιστημονικότητα και η διαθεματικότητα ως συστατικά μιας εναλλακτικής παιδαγωγικής. Συμπεράσματα έρευνας με θέμα: Η άλλη αντίληψη του πραγματικού: συνειδητοποίηση και πρακτικές εφαρμογές στην εκπαίδευση των εκπαιδευτικών». Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου OMEP - ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ με θέμα: Η διαθεματική προσέγγιση της διδασκαλίας και της μάθησης στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Ματσαγγούρας, Η. (2002). «Η Διαθεματικότητα στη σχολική γνώση: Εννοιοκεντρική Αναττλαισίωση και σχέδια εργασίας». Αθήνα: εκδ. Γρηγόρη.
Μπονίδης, Κ. (2003). «Τα σύγχρονα προγράμματα διδασκαλίας και σχολικά βιβλία στην Ελλάδα». Σύγχρονη Εκπαίδευση, 131, 25-40.
Ντίνας, Κ., Αλεξίου, Β., Γαλάνη, Α., & Ξανθόπουλος, Α. (2003). «Πόσο πιο διαθεματικό κι ανανεωμένο είναι τελικώς το ΔΕΠΠΣ;». Σύγχρονη Εκπαίδευση, 131, 41-56.
Ντολιοπούλου, Ε. (2002). «Το ολοήμερο νηπιαγωγείο και το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο προγραμμάτων σπουδών για το νηπιαγωγείο». Σύγχρονο Νηπιαγωγείο, 26, 72-77.
Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (2000β). Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών (ΕΠΠΣ) για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Αθήνα.
Πανταζής, Σ., & Σακελλαρίου, Μ. (2005). «Η προοπτική της διαθεματικής προσέγγισης της μάθησης στην προσχολική εκπαίδευση». Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου OMEP - ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ με θέμα: Η διαθεματική προσέγγιση της διδασκαλίας και της μάθησης στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Πατινιώτης, Ν. (1999). «Ολοήμερο Νηπιαγωγείο-Διερεύνηση της πρώτης περιόδου εφαρμογής της καινοτομίας». Πάτρα: Πανεπιστήμιο Πατρών.
Πατινιώτης, Ν., Ντολιοπούλου, Ε., & Θωμά Ε.(2002), «Ολοήμερο Νηπιαγωγείο-Αξιολόγηση του 4ου χρόνου εφαρμογής της εκπαιδευτικής καινοτομίας», Πάτρα: Πανεπιστήμιο Πατρών.
Πατινιώτης, Ν. (2005). Το ολοήμερο νηπιαγωγείο. Αθήνα: Τυπωθήτω - Γ. Δαρδανός.
Πετρουλάκης, Ν. (2003). «Απαιτούνται αλλαγές στην ελληνική εκπαίδευση». Η Καθημερινή 15/3, σ. 13.
Πολυχρονόπουλος, Π. (2004). «Το διαθεματικό πρόγραμμα για το νηπιαγωγείο: Κριτική απόρριψη». Σύγχρονη Εκπαίδευση, 137, 53-70.
Σέργη, Λ. (1995). Προσχολική μουσική αγωγή. Αθήνα: Gutenberg.
ΥΠΕΠΘ - Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (2002α). Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών. Αθήνα.
ΥΠΕΠΘ - Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (2002β). Οδηγός σχεδίων εργασίας. Αθήνα.
ΥΠΕΠΘ - Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (2002γ). Ευέλικτη, ζώνη. Αθήνα.
ΥΠΕΠΘ - Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (2006). Οδηγός νηπιαγωγού: Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί - Δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης. Αθήνα.
Φράγκος, Χ. (2002α). «Τα φροντιστήρια με ευρώ και προγράμματα σπουδών για φροντιστήρια». Σύγχρονη Εκπαίδευση, 122, 22-32.
Φράγκος, Χ. (2002β). «Διάλογος για την παιδεία και την εκπαίδευση-Τα αναλυτικά προγράμματα και τα νέα προγράμματα σπουδών». Σύγχρονη Εκπαίδευση, 125, 65-66.
Φράγκος, Χ. (2005). «Θέσεις και αντιθέσεις στο διαθεματικό πρόγραμμα σπουδών νηπιαγωγείου». Πρακτικά Πανελλήνιου Συνεδρίου OMEP - ΤΕΠΑΕ, ΑΠΘ με θέμα: Η διαθεματική προσέγγιση της διδασκαλίας και της μάθησης στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Χρονοπούλου, Α. (2003). «Διάλογος περί διαθεματικότητας, ευέλικτης ζώνης και ΔΕΠΠΣ». Σύγχρονη Εκπαίδευση, 131, 57-78.
Ηλεκτρονική βιβλιογραφία
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)