Η συμβολή της επιμόρφωσης στις απόψεις των νηπιαγωγών για τη φυσική αγωγή


Δημοσιευμένα: Jul 1, 2007
Λέξεις-κλειδιά:
Αναλυτικό Πρόγραμμα Απόψεις νηπιαγωγών Επιμόρφωση Φυσική Αγωγή
Αγγελική Τσαπακίδου (Aggeliki Tsapakidou)
Π. Βαρσάμης (P. Barsamis)
Ειρήνη Σιβροπούλου (Irini Sivropoulou)
Περίληψη

Δεν διατίθεται περίληψη.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Gallahue, D. (2002). Αναπτυξιακή Φυσική Αγωγή για τα σημερινά παιδιά, (επιμ. μετφρ.Χ. Ευαγγελινού, & Α, Παππά). Θεσσαλονίκη: U.S.P.
Δαφέρμου, Χ., Κουλούρη, & Π., Μπασαγιάννη, Ε. (2006). Οδηγός Νηπιαγωγού: Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί. Δημιουργικά περιβάλλοντα μάθησης. Αθήνα: ΥΠΕΠΘ- Π.Ι.
Κάντζου, Ν. (2005). Καθημερινές διαθεματικές δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο. Αθήνα: Δίπτυχο.
Κιτσαράς, Γ. (2004). Προγράμματα, διδακτική μεθοδολογία Προσχολικής Αγωγής. Αθήνα: Συγγραφέας.
Ματσαγγούρας, Η. (2002). Διεπιστημονικότητα, διαθεματικότητα και ενιαιοποίηση στα νέα Προγράμματα Σπουδών: Τρόποι οργάνωσης της σχολικής γνώσης. Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων, 7, 19-35.
Mosston, Μ., & Ashworth, S. (1994) Η διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής, (μετφρ. Κ. Μουντάκης). Θεσσαλονίκη: Σάλτο.
Μουντάκης, Κ. (1993). Ανατομία Ενός Ημερήσιου Μαθήματος Φυσικής Αγωγής. Θεσσαλονίκη: Σάλτο.
Ντολιοπούλου, Ε. (2005). Η Εφαρμογή της Μεθόδου Project σε Ελληνικά Νηπιαγωγεία. Αθήνα: Τυπωθήτω.
Ξωχέλλης, Π. (2005). Ο εκπαιδευτικός στον σύγχρονο κόσμο. Αθήνα: Τυπωθήτω-Γιώργος Δαρδανός.
Παπαναούμ, Ζ. (2003). Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. Αθήνα: Τυπωθήτω/Γιώργος Δαρδανός.
Παντελής, Σ. & Πανουτσόπουλος, Θ. (1991). Οι δάσκαλοι και η επιμόρφωση τους. Νέα Παιδεία, 59, 37-60.
Pangrazi, R. (1999). Διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, (επιμ.Ε. Κιουμουρτζόγλου). Θεσσαλονίκη: U.S.P.
Σιβροπούλου, Ε., & Χατζησαββίδης, Σ. (2003). Επιμόρφωση των νηπιαγωγών και καλλιέργεια του γραμματισμού των νηπίων στις αυθόρμητες δραστηριότητες. Στο Γ. Μπαγάκης (επιμ.) Ο εκπαιδευτικός και το αναλυτικό πρόγραμμα, σσ. 291-301. Αθήνα: Μεταίχμιο.
Ταρατόρη, Ε. (2000). Η επιμόρφωση από τη σκοπιά των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση. Θεσσαλονίκη: Κυριακίδη.
Τρούλης, Γ. (1985). Η διαρκής επιμόρφωση των Ελλήνων Εκπαιδευτικών: Κίνητρα, Προσδοκίες, Σχέδια. Αθήνα: Δίπτυχο.
Τσαπακίδου, Α. (1997). Κινητικές Δεξιότητες, προγράμματα ανάπτυξης κινητικών δεξιοτήτων για παιδιά προσχολικής ηλικίας. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις U.S.P.
Χατζηπαναγιώτου, Π. (2003). Η διοίκηση του σχολείου και η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Θεσσαλονίκη: Αφοι Κυριακίδη.
Gentile, A.M., Higgins,J.R., Miller, E.A., & Rosen,B.M.(1975). The Structure of Motor Tasks Movement. Perceptual and Motor skills, 7, 11-28.
Schmidt, R.(1991). Motor learning and performance, U.S.A: Human Kinetics.
Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών ΔΕΠΠΣ 1376/18-10-01, 303, 304/13-03-2003
Νόμος 1566/30-9-1985, Δομή και λειτουργία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις, κεφάλαιο ßae, Πρωτοβάθμια εκπαίδευση, Άρθρο 3, Προσχολική αγωγή
Π.Δ. 476/31-5-80, Φ.Ε.Κ. 132: Αναλυτικό και ωρολόγιο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου
Β.Δ. 494/15-7-1962, Τεύχος πρώτον: Αναλυτικό και ωρολόγιο πρόγραμμα νηπιαγωγών
Π.Δ. 486/1989: Αναλυτικό και ωρολόγιο πρόγραμμα του νηπιαγωγείου (Π.Δ. 486/1989)
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)