Παρώθηση και στάσεις παιδιών προσχολικής ηλικίας στην εκμάθηση της αγγλικής ως ξένης γλωσσάς


Μαρία Ζαφειροπούλου (Maria Zafiropoulou)
Κατερίνα Ζησάκη (Katerina Zisaki)
Ευαγγελία Παππά (Evagelia Papa)
Resumen
Μέσα στα πλαίσια ενός ευρύτερου χώρου ο οποίος διακρίνεται από την παγκοσμιοποίηση εμφανίζονται κάποιες καινούριες αναγκαιότητες ως μέσα που θα βοηθήσουν στη σύζευξη ατόμων και λαών.
Article Details
  • Sección
  • Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Descargas
Los datos de descargas todavía no están disponibles.
Biografía del autor/a
Μαρία Ζαφειροπούλου (Maria Zafiropoulou), Εργαστήριο Εξελικτικής Ψυχολογίας και Ψυχοπαθολογίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Ψυχολογίας Π. Τ. Π.Ε. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
Κατερίνα Ζησάκη (Katerina Zisaki)
Νηπιαγωγός
Ευαγγελία Παππά (Evagelia Papa), Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Σχολική Σύμßoυλος
Citas
Berger, J. (1986). Η εικόνα και το βλέμμα, (μετάφραση Κονταράτου Ζ.). Αθήνα: Εκδόσεις Οδυσσέας.
Claire, El. (1988). ESL Teacher' s Activities kit. New Jersey: Prentice Hall.
Clement, R. & Kruidenier, B.G. (1985). Aptitude, Attitude and Motivation in Second Language Proficiency: A Test of Clement's Model. Journal of Language and Social Psychology, 4, 21-37.
Curtain, H. (1988). Languages and Children, making the match. London: Addison Wesley Publishing Company.
Dweck, C, (1986). Self- Theories: Their role in motivation, personality and development. New York: Taylor & Francis Group.
Gardner, R. (1985). Social Psychology and Second Language Learning: The Role of Attitudes and Motivation. London: Edward Arnold.
Gardner, R. (1995). Expanding the Motivation Construct in Language Learning. Modern Language Learning, 79, 505-517.
Gardner, R. & Lambert, W. (1972). Attitudes and Motivation in Second Language Learning. Rowley, MA: Newbury House.
Glover, J.A. & Bruning, R. (1987). Educational Psychology: Principles and Applications. 2nd ed. Boston: Little, Brown and Company.
Lambert, W.E., & Klineberg, O. (1967). Children's Views of Foreign people. New York: Appleton - Century - Crofts.
Μεταλλίδου, Π., (2001). Εισαγωγή στην Ψυχολογία. Ακαδημαϊκή και Επαγγελματική Αναβάθμιση Εκπαιδευτικής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Βόλος.
Oppenheim, A.N. (1984). Questionnaire Design and Attitude Measurement. London. Biddies Ltd.
Oxford, R. (1990). Language Learning Strategies: What Every Teacher Should Know. New York: Newbury House/ Harper & Row.
Oxford, R. & Shearin, J. (1994). Language Learning Motivation: Expanding the theoretical framework. The Modern Language Journal, 78, 12-28.
Παππά, Ε. & Ζαφειροπούλου, M., (2000). Ο ρόλος των Κινήτρων στην Εκμάθηση Ξένης Γλώσσας. Νέα Παιδεία. Τόμ. 95, σελ. 106-119.
Παρασκευόπουλος, Ι.Ν., Καλαντζή - Αζίζι, Α., & Γιαννίτσας, Ν.Δ., (1999) Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης. Δομή και Χρησιμότητα. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Παρασκευόπουλος, Ι.Ν., Καλαντζή - Αζίζι, Α., & Γιαννίτσας, Ν.Δ., (1999). Αθηνά Τεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης. Οδηγός Εξεταστή. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Piaget, J. (1971). The Theory of Stage Cognitive Development. In D. R. Green, M. P. Ford and G. B. Flamer (Eds.) Measurement and Piaget. New York: McGraw-Hill.
Pintrich, P.R. (1999). The Role of Motivation in Promoting and Sustaining Self-regulated Learning. International Journal of Educational Research, 31,459-470.
Skehan, P. (1989). Individual Differences in Second-Language Learning. London: Edward Arnold.
Spaulding, L.C. (1992). Motivation in the Classroom. McGraw-Hill, Inc.
Spolsky, B. (1985). Formulating a Theory of Second Language Learning. Studies in Second Language Acquisition, 7, 269-288.
Artículos más leídos del mismo autor/a