Οικογενειακή κοινωνικοποίηση και ανάπτυξη της δημιουργικότητας κατά την παιδική ηλικία


Ελένη Νημά (Eleni Nima)
Résumé

Δεν διατίθεται περίληψη.

Article Details
  • Rubrique
  • Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Téléchargements
Les données relatives au téléchargement ne sont pas encore disponibles.
Références
Archer J. & Freedman S. (1989): «Gender-Stereotypic Perceptions of Academic Disciplines». Στο British Journal of Educational Psychology, 59, 306-313.
Δερβίσης Στ. (1998): Η δημιουργική σκέψη, και η δημιουργική διδακτική διαδικασία. Θεσσαλονίκη: Μαίανδρος.
Landau Ε. (1984): Kreatwes Erleben. München: Reinhardt. Lee V., Webberley R. & Litt L. (1987): Νοημοσύνη και δημιουργικότητα. Μτφρ. Γ. Μπαρουξής. Αθήνα: Κουτσουμπός.
Μαρμάρινος Ι. (1978): Δημιουργικότης και κοινωνικο-οικονομικόν επίπεδον. (Διδ. διάτρ.). Αθήνα.
Maslow Α. (1968): Toward a Psychology of Being. 2nd ed. New York: D. van Nostrand.
Massialas B. & Zevin J. (1975): Δημιουργική εργασία στο σχολείο. Μτφρ. Κ. Τσιμπούκης. Αθήνα.
Νημά Ε. (1995): Οικογενειακή κοινωνικοποίηση και δημιουργικότητα. Η συμβολή της οικογένειας στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας κατά την παιδική ηλικία (μεταπτ. εργασία). Θεσσαλονίκη.
Νημά Ε. (1999): Δημιουργικότητα και σχολική επίδοση. Διερεύνηση των δυο μεταβλητών σε δείγμα μαθητών Γυμνασίου (διδ. διατρ.). Θεσσαλονίκη.
Ντορενστάουτερ-Παπουτσάκη Π. (1994): Το προικισμένο παιδί. Μία πρώτη επιστημονική προσέγγιση σε ένα θέμα άγνωστο. Αθήνα: εκδόσεις Το Ποντίκι.
Ξανθάκου Γ. (1998): Η δημιουργικότητα στο σχολείο. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
Πυργιωτάκης, Ι. Ε. (1989), Κοινωνικοποίηση και εκπαιδευτικές ανισότητες. Τρίτη έκδοση. Αθήνα: Γρηγόρης.
Χαρίτου - Φατούρου Μ. (1969): Επίδραση της ωριμάνσεως και της σχολικής παιδείας στην εξέλιξη των νοητικών ικανοτήτων (διδ. διατρ.). Θεσσαλονίκη.