Vol. 14 No. 1 (2018)
Editorial
Section 1
Exploitation of the LAMS Learning Management System for co-operative Differentiated Teaching activities
Ιωάννα Κονταξή, Ελένη Ρώσσιου
The contribution of e-mail to the communication and collaboration of students and Tutor in Open and Distance Education
Μαρία-Ελένη Μέγγου, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Research on the necessity of creating a Laboratory Center Equipment Information System
Ευστράτιος Ντουμανάκης, Χρήστος Σαμαράς, Μαρία Νιάρη, Βασίλειος Βερύκιος, Απόστολος Τσαγκάρης, Βλάσιος Κουτσούκος
Teaching geographic coordinates through chess. Educational scenario under the E-LIOS platform abilities
Ioannis S Chiotelis, Δέσποινα Πλώτα, Παρασκευή Πούλου
Students' Satisfaction Forecasting Factors of the Hellenic Open University
Theodoros Iliou, Androniki Tamvakis, George Anastassopoulos, Yiannis Giossos
Printed Books and e-books in Digital Era
Vasiliki Ioakeimidou, Sofia Theodor Papadimitriou
Section 2
The contribution of digital tools to students’ support in distance learning environments: Part A. The use of digital tools for the creation of digital learning material
Antonis Lionarakis, Sofia Theodor Papadimitriou, Antonia Hartofylaka, Athanasia Aggeli, Georgia Tzilou
"Εύαθλον": Αναπτύσσοντας την ηθικότητα των μαθητών μέσω της Φυσικής Αγωγής στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση, με εργαλεία μικτής μάθησης.
Πολυξένη Αντώνιος Κοτρέτσου, Πολυχρόνης Δημήτριος Μπουρδανιώτης