V. 14 N. 1 (2018)
Editorial
Μέρος πρώτο / Section 1
Η συμβολή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην επικοινωνία και συνεργασία φοιτητών και Καθηγητή Συμβούλου στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Μαρία-Ελένη Μέγγου, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
Έρευνα για την αναγκαιότητα δημιουργίας ενός Πληροφοριακού Συστήματος καταγραφής εξοπλισμού Εργαστηριακού Κέντρου
Ευστράτιος Ντουμανάκης, Χρήστος Σαμαράς, Μαρία Νιάρη, Βασίλειος Βερύκιος, Απόστολος Τσαγκάρης, Βλάσιος Κουτσούκος
Διδάσκοντας γεωγραφικές συντεταγμένες μέσα από το σκάκι. Εκπαιδευτικό σενάριο της πλατφόρμας e-lios. Teaching geographic coordinates through chess. Educational scenario under the E-Lios platform abilities.
Ioannis S Chiotelis, Δέσποινα Πλώτα, Παρασκευή Πούλου
Παράγοντες Πρόβλεψης της Ικανοποίησης των Φοιτητών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου
Theodoros Iliou, Androniki Tamvakis, George Anastassopoulos, Yiannis Giossos
Έντυπο και Ψηφιακό Βιβλίο (e-book) στην Ψηφιακή Εποχή
Vasiliki Ioakeimidou, Sofia Theodor Papadimitriou
Μέρος δεύτερο / Section 2
Η συμβολή των ψηφιακών εργαλείων στην υποστήριξη της μαθησιακής πορείας των φοιτητών/φοιτητριών της εξΑΕ: Μέρος Α: Χρήση ψηφιακών εργαλείων για τη δημιουργία ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού
Antonis Lionarakis, Sofia Theodor Papadimitriou, Antonia Hartofylaka, Athanasia Aggeli, Georgia Tzilou
Tεχνικές ακουστικής κατανόησης ξένου εξειδικευμένου λόγου και κράτησης σημειώσεων
Βασιλική Ιωάννης Παλασάκη
"Εύαθλον": Αναπτύσσοντας την ηθικότητα των μαθητών μέσω της Φυσικής Αγωγής στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση, με εργαλεία μικτής μάθησης.
Πολυξένη Αντώνιος Κοτρέτσου, Πολυχρόνης Δημήτριος Μπουρδανιώτης