Ο αντίκτυπος του πληθωρισμού στις ΜΜΕ: Αποτελέσματα μίας έρευνας σε ελληνικές ΜΜΕ
Περίληψη
Βασιζόμενοι στη θεωρία του Kalecki για τη διχοτόμηση της δομής της αγοράς, εστιάζουμε στις διαφορετικές επιπτώσεις του πληθωρισμού σε επιχειρήσεις με ασύμμετρη ισχύ στην αγορά. Μέσω μιας έρευνας ερωτηματολογίου, μελετάμε τον αντίκτυπο της πρόσφατης πληθωριστικής κρίσης στις επιδόσεις των ελληνικών ΜΜΕ και τις στρατηγικές που υιοθέτησαν για να επιβιώσουν. Τα αποτελέσματά μας δείχνουν έναν δυϊσμό στην επίδραση του πληθωρισμού, κυρίως μεταξύ των μικρών και των μεγάλων επιχειρήσεων και μεταξύ των επιχειρήσεων με εξαγωγικό και μη εξαγωγικό προσανατολισμό. Τα ευρήματά μας υποδηλώνουν ότι σε περιόδους υψηλού πληθωρισμού, ενισχύονται οι τάσεις συγκέντρωσης της αγοράς οδηγώντας σε περαιτέρω αύξηση των περιφερειακών ανισοτήτων.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Γιακούλας Δ., & Ιωαννίδης Γ. (2023). Ο αντίκτυπος του πληθωρισμού στις ΜΜΕ: Αποτελέσματα μίας έρευνας σε ελληνικές ΜΜΕ. Περιφέρεια, 16(16), 109–128. https://doi.org/10.12681/ri.35388
- Ενότητα
- Ερευνητικά Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης.
Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 Non Commercial και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς.
Οι συγγραφείς μπορούν να καταθέσουν το άρθρο σε ιδρυματικό ή άλλο αποθετήριο ή/και να το δημοσιεύσουν σε άλλη έκδοση, με υποχρεωτική την αναφορά πρώτης δημοσίευσης στο περιοδικό Περιφέρεια.
Οι συγγραφείς ενθαρρύνονται να καταθέσουν σε αποθετήριο ή να δημοσιεύσουν την εργασία τους στο διαδίκτυο πριν ή κατά τη διαδικασία υποβολής και αξιολόγησής της.