Τόμ. 24 Αρ. 1 (2019)
Δημοσιευμένα: 15-06-2019
ΕΙΔΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ | SPECIAL SECTION
«ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ»
Προσκεκλημένη επιμελήτρια: Ευανθία Μακρή-Μπότσαρη
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΕΙΔΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ
Συμβουλευτική υποστήριξη εκπαιδευτικών για την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας και τη διαχείριση προβληματικών συμπεριφορών στο σχολείο: Δεδομένα από ένα πρόγραμμα παρέμβασης
Ηλίας Κουρκούτας, Ευανθία Μακρή-Μπότσαρη, Angie Hart, Wassilis Kassis, Πήλιος Σταύρου
Ψυχοεκπαιδευτική παρέμβαση για την ενίσχυση της συγχωρητικότητας σε παιδιά ηλικίας 9 έως 12 ετών
Μπρούζος Ανδρέας, Στέφανος Βασιλόπουλος, Αγγελική Σουρτζίνου, Βασιλική Μπαούρδα
Διερεύνηση της ανάπτυξης του προφορικού λόγου και της δημιουργικής σκέψης των παιδιών προσχολικής ηλικίας, μέσα από διδακτικές παρεμβάσεις αξιοποίησης της εικαστικής τέχνης
Ευανθία Μακρή-Μπότσαρη, Πολυξένη Τογαντζή, Ευστρατία Σοφού
«Αντιμετωπίζω τον Εκφοβισμό στο Σχολείο»: Ένα πρόγραμμα πρόληψης και υποστήριξης μαθητών/ριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Χριστίνα Ρούση - Βέργου, Ελένη Ανδρέου, Ελένη Διδασκάλου
Ο Μεσολαβητικός Ρόλος της Εχθρικής Απόδοσης Αιτιότητας στη Σχέση της Προσωπικότητας με τον Κυβερνο-Εκφοβισμό
Κωνσταντίνος Κόκκινος, Ναυσικά Αντωνιάδου, Ιωάννα Βουλγαρίδου
Ψυχοπαιδαγωγικά προγράμματα πρόληψης και παρέμβασης στο σχολικό πλαίσιο: θεωρητικές προσεγγίσεις και ερευνητικά δεδομένα
Διαμάντω Φιλιππάτου, Παναγιώτα Δημητροπούλου
ΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Παρουσία του Πατέρα στην Οικογένεια και Αντιλαμβανόμενη Γονική Αποδοχή-Απόρριψη
Irina Mrvoljak Theodoropoulou, Αικατερίνη Γκαρή, Κωνσταντίνος Μυλωνάς
Μεταγνωστικές Στρατηγικές Ανάγνωσης: Ελληνική Προσαρμογή του Εργαλείου MARSI και συγκριτική μελέτη σε έφηβους μαθητές με και χωρίς ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
Μαρία Κουλιανού, Πέτρος Ρούσσος, Σταυρούλα Σαμαρτζή
Γνωστική και μεταγνωστική επίδοση των παιδιών κατά την προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία: Ρυθμός ανάπτυξης και ατομικές διαφορές
Ιουλία Ντούση, Ελευθερία Ν. Γωνίδα, Γρηγόρης Κιοσέογλου
Η επεξηγηματική συνύπαρξη επιστημονικών και υπερφυσικών εξηγήσεων: Μια μετα-ανάλυση
Dimitris Pnevmatikos, Triantafyllia Georgiadou
Γνώσεις και Στάσεις Μαθητών/ριών Λυκείου ως προς το HIV/AIDS και Κύριες Πηγές Ενημέρωσης για Ζητήματα Σεξουαλικής Υγείας: Μια Πανελλήνια Συγχρονική Έρευνα
Απόστολος Γ. Πελτέκης, Παναγιώτα Α. Παρανού-Λιόλου, Έλενα Σ. Παππά, Άννα Π. Καβούρη, Κωνσταντίνος Β. Χατζημωράκης