• Αρχική
  • Σχετικά
  • Ιστoρικό
  • Τρέχον
  • Αρχεία
  • Υποβολές
  • Ανακοινώσεις
  • Εγγραφή
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Αρχεία
  3. Τόμ. 8 Αρ. 3 (2001)
Τόμ. 8 Αρ. 3 (2001)

Δημοσιευμένα: 15-10-2020

ΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

Towards a method for assessment of reading-related development in preschool children: Print awareness and metaphonological skills in practical application

Ake Olofsson

300-312

PDF (English)
The effectiveness of kindergarten programs wich aim at preventing reading and spelling problems in school: A comparison of three different approaches

Ellen Roth, Wolfgang Schneider

313-329

PDF (English)
Benefits of training in linguistic awareness dissipate by grade 3?

Pekka Niemi, Elisa Poskiparta, Marja Vauras

330-337

PDF (English)
Auditory and linguistic abilities among children with phonological problems

Finn E. Toennessen, Sigdis L. Skaug

358-367

PDF (English)
Cognitive processes in first grade reading and spelling of Greek

Costas D. Porpodas

384-400

PDF (English)
ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ

Training children with artificial alphabet

Jean Emile Gombert, Ronald Peereman

338-357

PDF (English)
ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Learning to read in English

Philip H. K. Seymour, Lynne G. Duncan

281-299

PDF (English)
Are visual deficits a possible cause of dyslexia?

Francisco J. Martos

368-383

PDF (English)

  • Ελληνικά
    • English
    • ελληνικά
Πληροφορίες
    Για Αναγνώστες Για Συγγραφείς Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
  • Διαδικτυακό ISSN: 2732-6640
  • ISSN εντύπου: 1106-5737
Υποβολή εργασίας
    Υποβολή εργασίας
Social Media