Τόμ. 6 Αρ. 3 (1999)
ΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Η γνωστική εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο: Γιατί, πώς και με ποια αποτελέσματα;
Jean-Louis Paour, Sylvie Cebe
Ένα πρόγραμμα διδασκαλίας της κριτικής σκέψης: Θεωρητικές αρχές και εφαρμογές στην παραγωγή του γραπτού λόγου
Ηλίας Γ. Ματσαγγούρας, Αλεξάνδρα Κουλουμπαρίτση
Teaching thinking: The role of general and domain-specific abilities in cognitive change
Anastasia Efklides, Maria Papadaki, Georgia Papantoniou, Martha Koutsioumba, Grigoris Kiosseoglou
ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ
Teaching thinking skills: The challenge of learning to teach
Carmen Vizcarro, Josse Antonio Leon, Antonio Galisteo, Juan Carlos Romero, Cathy Hall