Midwives as Adult Educators: An investigation of midwives’ perceptions about the educational dimension of their profession
Περίληψη
This article deals with the educational dimension of Midwifery, as manifested in the context of perinatal education programmes in Greece. Despite the internationally recognized value of childbirth education in reducing perinatal mortality and morbidity, and despite the rich activity of midwives in terms of perinatal education, their role as adult educators has received limited scientific attention and support. The purpose of this study is to investigate whether and to what extent midwives teaching in perinatal programmes perceive their role as educators, as well as whether and in what way they are prepared for this role. It also investigates whether and what form of training midwives receive to their role in perinatal education. The study followed the specifications of qualitative design and data was collected through in-depth semi-structured interviews with twelve (12) midwives - trainers in perinatal education, as well as with eight (8) women and men who have participated in childbirth classes in Greece. The findings highlight the need to further support midwives in their educational role and to enhance their educational practice by integrating the principles of Adult Education.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Papageorgiou, I., & Kostourou, E. (2024). Midwives as Adult Educators: An investigation of midwives’ perceptions about the educational dimension of their profession. ADULT EDUCATION Critical Issues, 3(2), 6–15. https://doi.org/10.12681/haea.35019
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού 4.0.
Οι Συγγραφείς που δημοσιεύουν εργασίες τους σε αυτό το περιοδικό συμφωνούν στους παρακάτω όρους:
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για τη μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.
- Το περιοδικό επιτρέπει και ενθαρρύνει τους Συγγραφείς να καταθέτουν τις εργασίες τους μέσω διαδικτύου (π.χ. σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή στις προσωπικές τους ιστοσελίδες) πριν και μετά από τις διαδικασίες της δημοσίευσης, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παραγωγική ανταλλαγή ιδεών και σκέψεων καθώς επίσης και σε γρηγορότερη και μεγαλύτερη χρήση και ευρετηρίαση της δημοσιευμένης εργασίας (See The Effect of Open Access).