Το πλαίσιο της Διασφάλισης της Ποιότητας στα Δημόσια ΙΕΚ: Οι στάσεις των εκπαιδευτών

Περίληψη
Η συγκεκριμένη ερευνητική εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτών των ΙΕΚ αναφορικά με το σύγχρονο νομοθετικό πλαίσιο για την αξιολόγηση. Αφού παρουσιάσουμε το βασικό περιεχόμενο της έννοιας της ποιότητας, αναφερθούμε στην αξιολόγηση και τη σύνδεσή της με τη διασφάλιση της ποιότητας, αναζητούμε την αποτύπωσή τους στο πρόσφατο νομοθετικό πλαίσιο για τα Δημόσια ΙΕΚ (ΔΙΕΚ). Στη συνέχεια, παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα ποιοτικής έρευνας που έλαβε χώρα με τη συμμετοχή δέκα εκπαιδευτών σε ΔΙΕΚ. Αναδεικνύουν τις ποικίλες αντιλήψεις για την ποιότητα που φέρουν οι εκπαιδευτές στα ΔΙΕΚ, ενώ διακρίνονται και οι δυσκολίες στην υιοθέτηση διαφορετικών πρακτικών που σχετίζονται με την αντίσταση στην αλλαγή αλλά και την καχυποψία αναφορικά με τις διαδικασίες. Συνολικά, η διασφάλιση ποιότητας εκλαμβάνεται ως μια πολυσύνθετη διαδικασία, με τις επιφυλάξεις των εκπαιδευτών να εστιάζονται στην ελλιπή προετοιμασία και την υλοποίησή της στο πεδίο.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Karakolia, V., & Vasilopoulos, A. (2025). Το πλαίσιο της Διασφάλισης της Ποιότητας στα Δημόσια ΙΕΚ: Οι στάσεις των εκπαιδευτών. ADULT EDUCATION Critical Issues, 5(1), 23–34. https://doi.org/10.12681/haea.39229
- Ενότητα
- Άρθρα

Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού 4.0.
Οι Συγγραφείς που δημοσιεύουν εργασίες τους σε αυτό το περιοδικό συμφωνούν στους παρακάτω όρους:
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για τη μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.
- Το περιοδικό επιτρέπει και ενθαρρύνει τους Συγγραφείς να καταθέτουν τις εργασίες τους μέσω διαδικτύου (π.χ. σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή στις προσωπικές τους ιστοσελίδες) πριν και μετά από τις διαδικασίες της δημοσίευσης, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε παραγωγική ανταλλαγή ιδεών και σκέψεων καθώς επίσης και σε γρηγορότερη και μεγαλύτερη χρήση και ευρετηρίαση της δημοσιευμένης εργασίας (See The Effect of Open Access).