Το πλαίσιο της Διασφάλισης της Ποιότητας στα Δημόσια ΙΕΚ: Οι στάσεις των εκπαιδευτών
Аннотация
Η συγκεκριμένη ερευνητική εργασία επιχειρεί να διερευνήσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτών των ΙΕΚ αναφορικά με το σύγχρονο νομοθετικό πλαίσιο για την αξιολόγηση. Αφού παρουσιάσουμε το βασικό περιεχόμενο της έννοιας της ποιότητας, αναφερθούμε στην αξιολόγηση και τη σύνδεσή της με τη διασφάλιση της ποιότητας, αναζητούμε την αποτύπωσή τους στο πρόσφατο νομοθετικό πλαίσιο για τα Δημόσια ΙΕΚ (ΔΙΕΚ). Στη συνέχεια, παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα ποιοτικής έρευνας που έλαβε χώρα με τη συμμετοχή δέκα εκπαιδευτών σε ΔΙΕΚ. Αναδεικνύουν τις ποικίλες αντιλήψεις για την ποιότητα που φέρουν οι εκπαιδευτές στα ΔΙΕΚ, ενώ διακρίνονται και οι δυσκολίες στην υιοθέτηση διαφορετικών πρακτικών που σχετίζονται με την αντίσταση στην αλλαγή αλλά και την καχυποψία αναφορικά με τις διαδικασίες. Συνολικά, η διασφάλιση ποιότητας εκλαμβάνεται ως μια πολυσύνθετη διαδικασία, με τις επιφυλάξεις των εκπαιδευτών να εστιάζονται στην ελλιπή προετοιμασία και την υλοποίησή της στο πεδίο.
Article Details
- Как цитировать
-
Karakolia, V., & Vasilopoulos, A. (2025). Το πλαίσιο της Διασφάλισης της Ποιότητας στα Δημόσια ΙΕΚ: Οι στάσεις των εκπαιδευτών. Adult Education Critical Issues, 5(1), 23–34. https://doi.org/10.12681/haea.39229
- Раздел
- Articles

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution» («Атрибуция») 4.0 Всемирная.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).