• Αρχική
  • Τρέχον
  • Αρχεία
  • Ανακοινώσεις
  • Σχετικά
    • Σχετικά με το περιοδικό
    • Υποβολές
    • Συντακτική ομάδα
    • Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
    • Επικοινωνία
  • Εγγραφή
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Αρχεία
  3. Τόμ. 3 Αρ. 2 (2023): July - December 2023
Τόμ. 3 Αρ. 2 (2023): July - December 2023

Δημοσιευμένα: 15-01-2024

Πλήρες τεύχος

PDF (English)
Εισαγωγικά

Editorial Note

Θανάσης Καραλής, Κατερίνα Κεδράκα

4-5

PDF (English)
Άρθρα

Midwives as Adult Educators: An investigation of midwives’ perceptions about the educational dimension of their profession

Ira Papageorgiou, Eleni Kostourou

6-15

PDF (English)
Communication as a prerequisite for forming online learning communities: a case study

Eleni Giannakopoulou

16-27

PDF (English)
Ποια ήταν εν τέλει η αντίληψη του J. Mezirow για το ρόλο των συναισθημάτων στη Θεωρία Μετασχηματισμού;

Maria Karakou, Thanassis Karalis

38-47

PDF (English)
Employment and occupational prospects and Lifelong Learning in Greece

Anna Tsiboukli, Angelos Efstratoglou

28-37

PDF (English)
English

Katerina Virvidaki

48-56

PDF (English)
Ευρωπαϊκές πολιτικές για την (επαγγελματική) εκπαίδευση και κατάρτιση στο ελληνικό συγκείμενο

Ανδρέας Βασιλόπουλος

57-69

PDF

Αναπτύχθηκε από
Open Journal Systems
  • Ελληνικά
    • ελληνικά
    • English
    • Français (France)
    • Deutsch
    • Español (España)
    • Italiano
    • Русский
Πληροφορίες
    Για Αναγνώστες Για Συγγραφείς Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
  • Διαδικτυακό ISSN: 2732-964X