Το παιδικό παιχνίδι σε έναν κόσμο που αλλάζει: Εισαγωγικό σημείωμα


Δημοσιευμένα: Δεκ 13, 2016
Maria Birbili
Περίληψη
Το παιδικό παιχνίδι σε έναν κόσμο που αλλάζει: Εισαγωγικό σημείωμα
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Ειδικό Θέμα
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Αναφορές
Αυγητίδου, Σ. (2010). Η συμμετοχή των παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία: Προϋποθέσεις και διαδικασίες ενίσχυσής της στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Στο Ε. Κατσαρού & Μ. Λιακοπούλου (Επιμ.), Θέματα διδασκαλίας και αγωγής στο πολυπολιτισμικό σχολείο. Ανακτήθηκε από
Δαφέρμου, Χ., Κουλούρη, Π., & Μπασαγιάννη, Ε. (2006). Οδηγός νηπιαγωγού. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα (ΟΕΔΒ).
Glover, K., & Dewey, E. (1934). Children of the new day. New York: D. Appleton - Century.
Λεμονίδης, Χ. (2015). Μαθηματικά της φύσης και της ζωής. Εναλλακτικό βιβλίο για τον δάσκαλο και τον μαθητή. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Κυριακίδη.
Marsh, J., Plowman, L., Yamada-Rice, D., Bishop, J., & Scott, F. (2016). Digital play: A new classification. Early Years, 36(3), 242-253. doi:10.1080/09575146.2016.1167675
Nicolopoulou, A. (2010). The alarming disappearance of play from early childhood education. Human Development, 53(1), 1-4. doi:10.1159/000268135
Poland, M., & van Oers, B. (2007). Effects of schematising on mathematical development. European Early Childhood Education Research Journal, 15(2), 269-293. doi:1080/13502930701321600
Ραβάνης, Κ. (2003). Δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο από τον κόσμο της Φυσικής (Β’ έκδοση). Αθήνα: ΔΙΠΤΥΧΟ.
Rogers, S. (2010). Powerful pedagogies and playful resistance: Children’s experiences of role play in the early childhood classroom. In L. Brooker & S. Edwards (Eds.), Engaging play (pp. 152-165). Milton Keynes: Open University Press.
Τζεκάκη, Μ. (2015). Μαθηματική δραστηριότητα μέσα στο παιχνίδι και στο εκπαιδευτικό υλικό. Στο Χ. Σκουμπουρδή & Μ. Σκουμιός (Επιμ.), Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Υλικού στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες» (σσ. 60-71). Ρόδος, Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
van Oers, B. (2013). Is it play? Towards a reconceptualization of role-play from an activity theory perspective. European Early Childhood Education Research Journal, 21(2), 185-198. doi:10.1080/1350293X.2013.789199
Worth, K. (2010). Science in early childhood classrooms: Content and process. Ανακτήθηκε από http://ecrp.illinois.edu/beyond/seed/worth.html
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)