• Αρχική
  • Τρέχον
  • Αρχεία
  • Ανακοινώσεις
  • Σχετικά
    • Σχετικά με το περιοδικό
    • Υποβολές
    • Συντακτική ομάδα
    • Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων
    • Επικοινωνία
  • Εγγραφή
  • Σύνδεση
  1. Αρχική
  2. Αρχεία
  3. Τόμ. 7 Αρ. 2 (2019)
Τόμ. 7 Αρ. 2 (2019)

Δημοσιευμένα: 2019-10-15

Πρώτες Σελίδες

Editorial
PDF (English)
Άρθρα

Interactive Shared Book Reading with a Narrative and an Informational Book: The effect of genre on parent-child reading

Charles G. Baldwin, Lesley M. Morrow

81-101

PDF (English)
Four Job Satisfaction’s dimensions of secondary education teachers: An Exploratory Factor Analysis based on a Greek sample

Konstantinos Lavidas, Mina Dalapa, Stavroula Dimitriadou, Stavros Athanassopoulos

102-115

PDF (English)
Ανάπτυξη και ψυχομετρική επικύρωση κλίμακας αυτοαναφοράς στρατηγικών αναγνωστικής κατανόησης για δίγλωσσους μαθητές

Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης

116-138

PDF
Η διερεύνηση της δημιουργικότητας των μαθητών Δημοτικού μέσω ψυχομετρικής και συναινετικής αξιολόγησης – Ο ρόλος της ακαδημαϊκής επίδοσης

Δημήτριος Ζμπάινος, Βασιλική Μπελογιάννη, Παναγιώτης Κατσαμπάνης

139-154

PDF

  • Ελληνικά
    • ελληνικά
    • English
    • Français (France)
Πληροφορίες
    Για Αναγνώστες Για Συγγραφείς Για Υπεύθυνους βιβλιοθηκών
  • Διαδικτυακό ISSN: 2241-7206