• Accueil
  • Numéro courant
  • Archives
  • Annonces
  • À propos
    • À propos de cette revue
    • Soumissions
    • Comité éditorial
    • Déclaration de confidentialité
    • Contact
  • S'inscrire
  • Se connecter
  1. Accueil
  2. Archives
  3. Vol. 7 No 2 (2019)
Vol. 7 No 2 (2019)

Publiée: 2019-10-15

Πρώτες Σελίδες

Editorial
PDF (English)
Άρθρα

Interactive Shared Book Reading with a Narrative and an Informational Book: The effect of genre on parent-child reading

Charles G. Baldwin, Lesley M. Morrow

81-101

PDF (English)
Four Job Satisfaction’s dimensions of secondary education teachers: An Exploratory Factor Analysis based on a Greek sample

Konstantinos Lavidas, Mina Dalapa, Stavroula Dimitriadou, Stavros Athanassopoulos

102-115

PDF (English)
Ανάπτυξη και ψυχομετρική επικύρωση κλίμακας αυτοαναφοράς στρατηγικών αναγνωστικής κατανόησης για δίγλωσσους μαθητές

Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης

116-138

PDF (ελληνικά)
Η διερεύνηση της δημιουργικότητας των μαθητών Δημοτικού μέσω ψυχομετρικής και συναινετικής αξιολόγησης – Ο ρόλος της ακαδημαϊκής επίδοσης

Δημήτριος Ζμπάινος, Βασιλική Μπελογιάννη, Παναγιώτης Κατσαμπάνης

139-154

PDF (ελληνικά)

  • français
    • ελληνικά
    • English
    • Français (France)
Informations
    Pour les lecteurs Pour les auteurs Pour les bibliothécaires
  • Online ISSN: 2241-7206