No. 12 (2019): ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
News
Short CIEAEM PRESENTATION
Χαρούλα Σταθοπούλου (Charoula Stathopoulou)
Articles
THE INQUIRY-BASED APPROACH IN MATHEMATICS EDUCATION: CONNECTIONS, VARIATIONS, INNOVATIONS
Χρυσάνθη Σκουμπουρδή (Chrisanthi Skoumpourdi), Γεωργία Βαϊτσίδη (Georgia Vaitsidi)
THE INFLUENCE OF THE WRITTEN FORMAT OF AN ARITHMETIC EXPRESSION ON ITS CALCULATION: THE CASE OF MENTAL BRACKETS
Ιωάννης Παπαδόπουλος (Ioannis Papadopoulos), Ιωάννης Ελευθεριάδης (Ioannis Eleftheriadis)
RESEARCHING CHILDREN'S SPONTANEOUS 'MATHEMATICAL PLAY' IN KINDERGARTEN
Μαρία Τσιούλη (Tsiouli Maria), Μαρία Παπανδρέου (Maria Papandreou)