No. 12 (2019): ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

Published: 2019-09-17

INTRODUCTION AND ISSUE PRESENTATION

Μαριάννα Τζεκάκη (Marianna Tzekaki)

Short CIEAEM PRESENTATION

Χαρούλα Σταθοπούλου (Charoula Stathopoulou)

THE INQUIRY-BASED APPROACH IN MATHEMATICS EDUCATION: CONNECTIONS, VARIATIONS, INNOVATIONS

Χρυσάνθη Σκουμπουρδή (Chrisanthi Skoumpourdi), Γεωργία Βαϊτσίδη (Georgia Vaitsidi)

THE INFLUENCE OF THE WRITTEN FORMAT OF AN ARITHMETIC EXPRESSION ON ITS CALCULATION: THE CASE OF MENTAL BRACKETS

Ιωάννης Παπαδόπουλος (Ioannis Papadopoulos), Ιωάννης Ελευθεριάδης (Ioannis Eleftheriadis)

RESEARCHING CHILDREN'S SPONTANEOUS 'MATHEMATICAL PLAY' IN KINDERGARTEN

Μαρία Τσιούλη (Tsiouli Maria), Μαρία Παπανδρέου (Maria Papandreou)