No. 8 (2015): ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Full Issue
Articles
MANAGING TASKS IN THE CONTEXT OF THE ASPERGER SYNDROM: A CASE STUDY
Ιωάννης Νούλης (Ioannis Noulis), Σόνια Καφούση (Sonia Kafousi), Φραγκίσκος Καλαβάσης (Fragiskos Kalavasis)
INVESTIGATING PRIMARY TEACHERS' BELIEFS ABOUT MATHEMATICS
Σόνια Καφούση (Sonia Kafousi), Πέτρος Χαβιάρης (Petros Chaviaris)
EVALUATION IN MATHEMATICS: ASPECTS OF CONCEPTUALISATION OF TEACHERS IN PRIMARY EDUCATION
Άννα Κλώθου (Anna Klothou), Χαράλαμπος Σακονίδης (Xaralambos Sakonidis)
THE DEVELOPMENT OF INFORMAL STATISTICAL THINKING IN YOUNG STUDENTS
Έφη Παπαριστοδήμου (Efi Paparistodimou), Μαρία Μελετίου - Μαυροθέρη