No. 8 (2015): ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

Published: 2017-07-24

Τεύχος σε έντυπη μορφή

EDITORIAL NOTE

Ιωάννα Μαμωνά - Downs (Ioanna Mamona - Downs)

MANAGING TASKS IN THE CONTEXT OF THE ASPERGER SYNDROM: A CASE STUDY

Ιωάννης Νούλης (Ioannis Noulis), Σόνια Καφούση (Sonia Kafousi), Φραγκίσκος Καλαβάσης (Fragiskos Kalavasis)

INVESTIGATING PRIMARY TEACHERS' BELIEFS ABOUT MATHEMATICS

Σόνια Καφούση (Sonia Kafousi), Πέτρος Χαβιάρης (Petros Chaviaris)

EVALUATION IN MATHEMATICS: ASPECTS OF CONCEPTUALISATION OF TEACHERS IN PRIMARY EDUCATION

 Άννα Κλώθου (Anna Klothou), Χαράλαμπος Σακονίδης (Xaralambos Sakonidis)

THE DEVELOPMENT OF INFORMAL STATISTICAL THINKING IN YOUNG STUDENTS

Έφη Παπαριστοδήμου (Efi Paparistodimou), Μαρία Μελετίου - Μαυροθέρη