Núm. 6 (2011): ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Ενημερώσεις
Άρθρα
Οι διαισθητικές αντιλήψεις των παιδιών Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου στο πρόβλημα του αθροίσματος των δύο ζαριών με τη βοήθεια ενός μικρόκοσμου
Γιώργος Φεσάκης (Giorgos Fesakis), Σόνια Καφούση (Sonia Kafoussi), Ελευθερία Μαλισιόβα (Eleftheria Malisiova)
Μέτρηση εμβαδού, από νήπια, μέσω της κάλυψης επιφάνειας με χρήση βοηθητικών μέσων
Χρυσάνθη Σκουμπουρδή (Crisanthi Skoumbourdi), Δήμητρα Παπαϊωάννου-Στραβολαίμου (Dimitra Papaioannou- Stravolaimou)
Ένα μοντέλο για τον προσδιορισμό της γονεϊκής εμπλοκής των Ελλήνων γονέων στην εκπαίδευση των παιδιών τους στα Μαθηματικά
Χαράλαμπος Χαράλαμπος Λεμονίδης (Charalambos Lemonidis), Σωτήρης Μαρκαδάς (Sotiris Markadas), Ελένη Τσακιρίδου (Eleni Tsakiridou)