Theoretical approach of teaching lithosphere in junior high school: A critical review of the content and objectives defined by the curriculum of the Ministry of Education


Δημοσιευμένα: Ιαν 24, 2013
Λέξεις-κλειδιά:
Διδακτική γεωεπιστημών aναλυτικό πρόγραμμα σχολικά εγχειρίδια δευτεροβάθμια εκπαίδευση
G. Leontakianakos
C. Vrachas
G. Baziotis
G. Soultati
G. Fermeli
Περίληψη
Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να μελετηθεί το περιεχόμενο της έννοιας της λιθόσφαιρας όπως περιγράφεται στο σχολικό εγχειρίδιο «Γεωλογία-Γεωγραφία» της Α΄ Γυμνασίου και να διερευνηθεί εάν υλοποιούνται οι στόχοι της αντίστοιχης διδακτικής ενότητας με βάση το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών του Υπουργείου Παιδείας. Οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου έρχονται από το Δημοτικό με πολύ περιορισμένο γνωσιολογικό υπόβαθρο για τη λιθόσφαιρα, με ελάχιστες και πολύ γενικές έννοιες που έχουν διδαχθεί στην Ε΄ και Στ΄Δημοτικού στο μάθημα της Γεωγραφίας. Το ερώτημα επομένως που προσπαθούμε να απαντήσουμε με θεωρητικό τρόπο είναι το κατά πόσον οι μαθητές της Α΄ Γυμνασίου με δεδομένο το ενδιαφέρον τους και την ασύμμετρη ανάπτυξή της έννοιας της λιθόσφαιρας στο σχολικό εγχειρίδιο, μπορούν να την κατανοήσουν ικανοποιητικά μέσα από την αναπλαισίωση της επιστημονικής γνώσης και τις κατάλληλες διδακτικές και μεθοδολογικές προσεγγίσεις .
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Γεωεπιστήμες στην Εκπαίδευση και Γεώτοποι
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)