Οι στάσεις των μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης απέναντι στη λειτουργία των μαθητικών κοινοτήτων.
Περίληψη
Η εργασία αυτή παρουσιάζει μία έρευνα που έγινε το φθινόπωρο του 2014 σε έφηβους μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τις μαθητικές κοινότητες και την ικανοποίηση που νιώθουν οι μαθητές από τη λειτουργία τους στα πλαίσια του σχολείου. Παρατηρήθηκαν σημαντικές σχέσεις ανάμεσα στο φύλο των μαθητών, τον τύπο του σχολείου και την επίδοση τους και την αίσθηση που έχουν για τη λειτουργία του θεσμού. Σε γενικές γραμμές παρατηρήθηκε καλή διάθεση εκ μέρους των μαθητών για το θεσμό και τη χρησιμότητα του παρόλο που διαπιστώνονται προβλήματα στην εφαρμογή του.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Παπαοικονόμου Α. (2015). Οι στάσεις των μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης απέναντι στη λειτουργία των μαθητικών κοινοτήτων. Έρευνα στην Εκπαίδευση, 4, 177–194. https://doi.org/10.12681/hjre.8860
- Τεύχος
- Τόμ. 4 (2015)
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Τα πνευματικά δικαιώματα των άρθρων του περιοδικού ανήκουν στους συγγραφείς. Τα άρθρα διατίθενται με άδειες Creative Commons CC-BC-SA 4.0