Τόμ. 2 Αρ. 1 (2025): Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση
Articles
Διαφάνεια γλωσσικών συστημάτων, κατάκτηση επιμέρους δεξιοτήτων και δυσλεξία
Τσακαλίδου Σοφία - Μεταδιδακτορική ερευνήτρια - Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αξιολόγηση του γραπτού λόγου μαθητών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος (Μελέτη περίπτωσης πέντε μαθητών δημοτικού)
Ξανθή Στυλιανή - Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, Δασκάλα Ειδικής Αγωγής σε Τμήμα Ένταξης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Συσχετίσεις γνωστικών και μαθησιακών παραμέτρων με την αναγνωστική κατανόηση επιχειρηματολογικών κειμένων σε μαθητές Γυμνασίου με επίμονα χαμηλή αναγνωστική επίδοση
Κιρπουίκη Ανατολή - Φιλόλογος - Ειδική Παιδαγωγός M.Sc, Αγαλιώτης Ιωάννης - Καθηγητής Διδακτικής Μεθοδολογίας για την Εκπαίδευση ΑμΕΑ