Bd. 21 (2025)

Veröffentlicht: 2025-01-01
Οι εργασίες δημοσιεύονται μόλις ολοκληρωθεί η κρίση τους.
Στο τέλος του έτους θα δημοσιευτεί αρχείο με το σύνολο των εργασιών του περιοδικού
Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Προάγοντας το δικαίωμα της συμμετοχής σε πλαίσια προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης: Το παράδειγμα του Ευρωπαϊκού Προγράμματος PARTICIPA για τη δημοκρατική εκπαίδευση των μικρών παιδιών
Ευθυμία Βαχάρης Πεντέρη, Κωνσταντίνος Πετρογιάννης
Αξιολόγηση του δεσμού γονέα-παιδιού σε μαθητές με Νευροαναπτυξιακές Διαταραχές μέσω της προβολικής δοκιμασίας «φωλιά πουλιών»
Γιώργος Τσουβέλας, Ειρήνη Δαργωνάκη, Ασημένια Παπουλίδη
Αλληλεπιδραστική, Κονστρουκτιβιστική ή Ενεργή Εμπλοκή των Μαθητών; Συνύπαρξη Αντικρουόμενων Ιδεών στις Επιλογές Υποψήφιων Εκπαιδευτικών Προσχολικής Ηλικίας για την Εκπαιδευτική Πράξη
Αναστασία-Νατάσσα Κυριακοπούλου, Ειρήνη Σκοπελίτη