Απόψεις μελλοντικών νηπιαγωγών για την πρακτική τους άσκηση: Η περίπτωση του Α.Π.Θ.


Έλση Ντολιοπούλου (Elsi Ntoliopoulou)
Abstract
The practical exercise of the future kindergarten teachers is a main part of their education. There is a variety among Universities in the organization and structure of the practical exercise along as the emphasis given in it. In one University, in particular the Aristotle University of Thessaloniki, in which the practical exercise has a special role in the curriculum of the future kindergarten teachers, those were asked to evaluate this important part of their education, through a questionnaire. This study is a presentation of the results of their answers.
Article Details
  • Section
  • Scientific articles & educational projects
Downloads
Download data is not yet available.
Author Biography
Έλση Ντολιοπούλου (Elsi Ntoliopoulou), Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης,
References
Αυγητίδου, Σ. (υπό έκδοση). «Η πρακτική άσκηση ως πεδίο διαμόρφωσης της προσωπικής θεωρίας των υποψηφίων εκπαιδευτικών».
Πρακτικά 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδας.
Γρόλλιος, Γ., Λιάμπας, Γ. & Λιάμπα, Τ. (1996). «Παιδαγωγικά Τμήματα και πρακτικές ασκήσεις». Εκπαιδευτική Κοινότητα, 36, 19-23.
Ζαχαρενάκης, Κ. (1996). Προσχολική αγωγή στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ηράκλειο.
Κακανά, Δ. & Χατζοπούλου, Κ. (υπό έκδοση). «Πρακτική άσκηση φοιτητών/ριών μέσω προσομοιωτικού τύπου διδασκαλίας». Πρακτικά 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδας.
Καλογιαννάκης, Π. & Μακράκης, Β. (1996). Ευρώπη και εκπαίδευση. Αθήνα: εκδ. Γρηγόρη.
Oberhuemer, P. & Ulich, Μ. (1997). Working with young children in Europe. London: Paul Chapman. Pubi. Ltd.
Παπάζογλου, Γ. & Δαβάζογλου, Α. (1992) (επιμ). Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης: παρόν και μέλλον.
Παπακωνσταντίνου, Π. (1991). «Πρακτική άσκηση των φοιτητών στα Παιδαγωγικά Τμήματα: η μετασχηματιστική συμβολή της έρευνας». Σύγχρονη Εκπαίδευση, 57, 29-35.
Σταμέλος, Γ. (1999). Τα πανεπιστημιακά Παιδαγωγικά Τμήματα. Αθήνα: Gutenberg.
Τριλιανός, Α., Οικονομοπούλου, Ε. & Καραμηνάς, Ι. (υπό έκδοση). «Εβδομαδιαία πρακτική άσκηση των φοιτητών του ΠΤΔΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών: Εμπειρία και προοπτικές». Πρακτικά 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδας.
Τσιαντζή, Μ. (1995α). Εφαρμοσμένη παιδαγωγική στα παιδιά προσχολικής ηλικίας. Αθήνα: Gutenberg.
Φυριππής, Ε. & Παπή, Β. (υπό έκδοση). «Τα ελληνικά Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης στις αρχές του 21ου αιώνα. Συγκριτική ερευνητική προσέγγιση του περιεχομένου των σπουδών τους και των πρακτικών ασκήσεων των φοιτητών τους». Πρακτικά 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδας.
Most read articles by the same author(s)