Μοντέλα σκέψης των εκπαιδευτικών της προσχολικής και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για το στρώμα του όζοντος


Αναστασία Δημητρίου (Anastasia Dimitriou)
Abstract

Δεν διατίθεται περίληψη.

Article Details
  • Sezione
  • Επιστημονική αρθρογραφία & εκπαιδευτικές δράσεις
Downloads
I dati di download non sono ancora disponibili.
Riferimenti bibliografici
Αποστολάκης, Εμ., Κορόζη, Β., Παναγοπούλου, Ε., Πετρέα, Κ., Σάββας, Σ., (2001), Ερευνώ και ανακαλύπτω, Ε' Δημοτικού, Ο.Ε.Δ.Β., Αθήνα.
UNEP (1992), Methyl bromide and the Ozone layer: a summary of current understanding: Montreal Protocol Assessment Supplement; Synthesis report of the methyl bromide interim scientific assessment and methyl bromide interim technology and economic assessment requested by the United Nations Environment Program on behalf of the Contracting Parties to the Montreal Protocol, Nairobi. United Nations Environmental Program.
Bolcho, D. (2001), Η περιβαλλοντική συνείδηση ως σκοπός της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, Ανακοίνωση στο 1ο Διεθνές Συνέδριο «Ο δάσκαλος του 21ου αι. στην Ευρωπαϊκή Ένωση», Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Σχολή Επιστημών της Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Αλεξανδρούπολη (θα δημοσιευτεί στα πρακτικά του).
Bojkov, R.D., (1995), The changing ozone layer, WMO and UNEP Ed.
Boyes, E., Chambers W. and Stanisstree, M. (1995), Trainee primary teachers ideas about the ozone layer, Environmental Education Research, 1(2), 133-145.
Boyes, E., Stanisstree, M. (1993). The "Greenhouse Effect": children's perceptions of causes, consequences and cures, Environmental Education Research, 15(5), 531-552.
Boyes, E., Stanisstree, M., & Spiliotopoulou, V. (1999). The ideas of Greek high school students about the «ozone layer», Science Education, 83( 6), 724737.
Busca, G. (1996). Le trou dans la couche d' ozone, 12 Questions d' actualité sur Γ environnement, Ministère De L' Environnement, Paris, 48-52.
Dove, J., (1996). Student Teacher understanding of the greenhouse effect, ozone layer depletion and acid rain, Environmental Education Research, 2(1), 89-100.
Henry, J., (1994). Teaching Trough Projects, Kogan Page.
Κόκοτας, Π., Ριζάκη, Αικ., Χαβιάρης, Π., Χατζή, Μ., (2001). Φυσικές Επιστήμες, Ε' Δημοτικού, Ο.Ε.Δ.Β., Αθήνα.
Koulaidis, V., & Christidou, V. (1999). Models of students thinking concerning the greenhouse effect and teaching implications, Science Education, 83(5), 559-576.
Κουλαϊδής, Β, Χρηστίδου, I. Brosnan, T. (1994). Οι απόψεις των δασκάλων για το φαινόμενο του θερμοκηπίου και το στρώμα του όζοντος, Σύγχρονη Εκπαίδευση, 79, 60-66.
Ministère De L' Environnement (1996). 12 Questions d' actualité sur Γ environnement, Paris. UN (1992), Report of the United Nations conference on environment and development. Rio de Janeiro.
UNEP (2000), GEO-2000, Global Environmental Outlook, United Nations.
UNESCO (1977), Intergovernmental conference on environmental education, Tbilisi, USSR.
Χρηστίδου, Β. (1997), Μελέτη των αντιλήψεων των μαθητών του δημοτικού σχολείου για τη μείωση του όζοντος και το φαινόμενο του θερμοκηπίου: Μοντέλα σκέψης, μεταφορές και επιστημολογικά εμπόδια, Διδακτορική διατριβή, Πανεπιστήμιο Πατρών.
Χρηστίδου, Β, Κουλαϊδής Β., Χατζηνικήτα, Β. (1997β). Δυναμικά εννοιολογικά δίκτυα και εμπόδια στόχοι για μια διδακτική παρέμβαση: η περίπτωση του φαινομένου του θερμοκηπίου, Ανακοινώσεις Διημερίδας «Οι φυσικές επιστήμες και η Τεχνολογία στην Α' βάθμια εκπαίδευση», Πανεπιστήμιο Αθηνών, 15-21.
Ζερεφός, Χ.Σ. (1984), Μαθήματα φυσικής της ατμόσφαιρας και φυσικής του περιβάλλοντος, Πανεπιστημιακή έκδοση, Θεσσαλονίκη.
Puoi leggere altri articoli dello stesso autore/i