Vol. 14 No. 2 (2018)
Published: 2018-11-26
ειδικό τεύχος με θέμα: «Σχεδιασμός και αξιοποίηση ψηφιακών σεναρίων για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών»
Editorial
Section 1
Digital teaching scenarios regarding Science in Preschool Education: an example from the digital platform “Aesop”
Ελένη Τσαλαγιώργου, Λίνα Βαλσαμίδου
Teaching Light Refraction Using Algodoo Application
Ελένη Βλιώρα, Χαράλαμπος Μουζάκης, Μιχάλης Καλογιαννάκης
Application of Digital Teaching Scenarios for High School produced on the AESOP platform
Μαρίνα Πανδή, Παναγιώτης Στασινάκης
Environmental educational activities using data from the Internet of Things
Χρυσάνθη Τζιωρτζιώτη, Ειρήνη Μαυρομμάτη, Γεώργιος Μυλωνάς, Ιωάννης Χατζηγιαννάκης