Vol. 13 No. 2 (2017)
Editorial
Section 1
Student Admission Data Analytics for Open and Distance Education in Greece
Vasileios Kagklis, Antonis Lionarakis, Gerasimos Marketos, Ghristos T. Panagiotakopoulos, Elias C. Stavropoulos, Vassilios S. Verykios
ECONOMIC EFFICIENCY OF LIFELONG LEARNING: The SCS in Greece and their exploitation.
Ιωάννα Χρήστος Τσάρπα
Peer Support during Student Teachers’ Practicum: A Case Study using a Web 2.0 Community on the Cloud
Απόστολος Αθανάσιος Κώστας, Αλιβίζος Σοφός
«Ανατροφοδότηση εργασιών σε προγράμματα εκπαίδευσης από απόσταση». Απόψεις φοιτητών ελληνικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.
Ιωάννης Λιγνός, Ευθυμία Μπαρκονίκου
Digital educational games, mathematics, and primary school students. Results of a pilot project
Εμμανουήλ Φωκίδης, Γεώργιος Παχίδης
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΙΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
Ευγενία Παξινού, Αργυρώ Σγουρού, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος, Βασίλειος Βερύκιος
Η διασφάλιση και διαρκής βελτίωση της ποιότητας στην εξ αποστάσεως πανεπιστημιακή εκπαίδευση. Τάσεις και προσανατολισμοί
Βασιλική Ιωακειμίδου, Αντώνης Λιοναράκης
Section 2
Hellenic Scientific Associations / Companies: Towards Enhanced Open Learning
Maria Niari, Michail Kalogiannakis, Antonis Lionarakis