V. 13 N. 2 (2017)
Editorial
Μέρος πρώτο / Section 1
Student Admission Data Analytics for Open and Distance Education in Greece
Vasileios Kagklis, Antonis Lionarakis, Gerasimos Marketos, Ghristos T. Panagiotakopoulos, Elias C. Stavropoulos, Vassilios S. Verykios
Peer Support during Student Teachers’ Practicum: A Case Study using a Web 2.0 Community on the Cloud
Απόστολος Αθανάσιος Κώστας, Αλιβίζος Σοφός
«Ανατροφοδότηση εργασιών σε προγράμματα εκπαίδευσης από απόσταση». Απόψεις φοιτητών ελληνικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.
Ιωάννης Λιγνός, Ευθυμία Μπαρκονίκου
Ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια, μαθηματικά και μαθητές του δημοτικού. Αποτελέσματα από πιλοτικό πρόγραμμα
Εμμανουήλ Φωκίδης, Γεώργιος Παχίδης
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΡΙΣΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
Ευγενία Παξινού, Αργυρώ Σγουρού, Χρήστος Παναγιωτακόπουλος, Βασίλειος Βερύκιος
Η διασφάλιση και διαρκής βελτίωση της ποιότητας στην εξ αποστάσεως πανεπιστημιακή εκπαίδευση. Τάσεις και προσανατολισμοί
Βασιλική Ιωακειμίδου, Αντώνης Λιοναράκης
Μέρος δεύτερο / Section 2
Instructional Design of the WaW e-courses
Maria Niari, Antonia-Maria (Tonia) Hartofylaka
Ελληνικές Επιστημονικές Ενώσεις/ Εταιρίες: προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της ανοικτής μάθησης
Maria Niari, Michail Kalogiannakis, Antonis Lionarakis