Τόμ. 30 Αρ. 1 (2025): Ιούνιος 2025
ΕΜΠΕΙΡΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Συναισθηματική νοημοσύνη εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και διαχείριση των συγκρούσεων με εφήβους στη σχολική τάξη
Χριστίνα-Αικατερίνη Μπαβέλα, Ιουλιανή Παχίτη, Αικατερίνη Βάσιου, Παναγιώτα Δημητροπούλου
Εγγραμματοσύνη των Ελλήνων εκπαιδευτικών σε θέματα ψυχικής υγείας: Αναδεικνύοντας κρίσιμους παράγοντες για τον εντοπισμό και την υποστήριξη μαθητών που χρήζουν βοήθειας
Ελευθερία Σπυροπούλου, Χριστίνα Αθανασιάδου , Αριάδνη Στογιαννίδου, Ηλίας Κουρκούτας
Δημιουργία και επικύρωση του PPROQ3-SF: ένα θεωρητικά βασισμένο, αναθεωρημένο και συντομότερο ερωτηματολόγιο των θετικών σχέσεων του ατόμου με τους άλλους
Αργυρούλα Καλαϊτζάκη, Εμμανουήλ Μπενιουδάκης, Ιωάννης Νέστορος