Το πρόγραμμα ITAP-PD και η ελληνική συμμετοχή: συνεισφορά στην εγχώρια πρακτική της ισότιμης συνεργασίας εκπαιδευτικών-καλλιτεχνών και στη διεθνή έρευνα
Περίληψη
Στο κείμενο αυτό παρουσιάζεται το Διεθνές Πρόγραμμα International Teacher-Artist Partnership – Professional Development (Ι-TAP-PD). Πλαισιώνονται ο ορισμός και η μεθοδολογία της ισότιμης συνεργασίας μεταξύ καλλιτεχνών και εκπαιδευτικών μέσα στην τάξη (TAP) και παρουσιάζονται η δομή και το περιεχόμενο του συγκεκριμένου προγράμματος, όπως υλοποιήθηκε από φορείς που κινούνται στον χώρο της εκπαίδευσης και των τεχνών σε 4 χώρες (Ιρλανδία, Σερβία, Ολλανδία, Ελλάδα) το διάστημα 2020-2023. Στη συνέχεια, περιγράφονται τα βασικά χαρακτηριστικά και γενικά ερευνητικά ευρήματα από την υλοποίηση της μεθοδολογίας σε 6 ζευγάρια καλλιτεχνών και εκπαιδευτικών σε τέσσερις περιφέρειες της Ελλάδας. Κατόπιν οι συγγραφείς παρουσιάζουν τα βήματα που ακολούθησαν για τον σχεδιασμό, τον συντονισμό και την υλοποίηση της διεθνούς έρευνας που διενεργήθηκε μεταξύ των τεσσάρων χωρών, καθώς και τις ενέργειες οι οποίες έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα για τη διάχυση των αποτελεσμάτων της.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Γιαννούλη Μ., Χολέβα Ν., & Ποταμούση Η. (2023). Το πρόγραμμα ITAP-PD και η ελληνική συμμετοχή: συνεισφορά στην εγχώρια πρακτική της ισότιμης συνεργασίας εκπαιδευτικών-καλλιτεχνών και στη διεθνή έρευνα. Εκπαίδευση & Θέατρο, 24, 72–79. https://doi.org/10.12681/edth.36362
- Τεύχος
- Τόμ. 24 (2023)
- Ενότητα
- Περιγραφές - παρουσιάσεις καινοτόμων προγραμμάτων