Τόμ. 24 (2023)
Πλήρες τεύχος
Επιστημονική Αρθρογραφία
Έμφυλες αναπαραστάσεις σε δραματικά κείμενα για το θέατρο ανήλικων θεατών την περίοδο 2015-2021
Μαρία Δημάκη-Ζώρα, Ασημίνα Χαραλάμπους
Προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη μέσω βιώσιμων συνεργασιών στην εκπαίδευση Εμπειρίες από το πρόγραμμα Erasmus+ I-TAP-PD στη Σερβία
Nikola Koruga, Dunja Đokić, Sanja Krsmanović Tasić
Viewpoint
Περιγραφές - παρουσιάσεις καινοτόμων προγραμμάτων
Το πρόγραμμα ITAP-PD και η ελληνική συμμετοχή: συνεισφορά στην εγχώρια πρακτική της ισότιμης συνεργασίας εκπαιδευτικών-καλλιτεχνών και στη διεθνή έρευνα
Μπέττυ Γιαννούλη, Νάσια Χολέβα, Ηρώ Ποταμούση