| More

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΕΥΧΟΥΣ

Views: 372 Downloads: 122
Χαρούλα Σταθοπούλου (Charoula Stathopoulou)

Περίληψη


Παρουσίαση του πρώτου τεύχους που είναι αφιέρωμα στους νέους ερευνητές.

Πλήρες Κείμενο:

PDF

Αναφορές


Darragh, L. (2016). Identity Research in Mathematics Education. Educational Studies in Mathematics, 93, 19-33. doi 10.1007/s10649-016-9696-5

Gutiérrez, R. (2013). The Sociopolitical Turn in Mathematics Education. Journal for Research in Mathematics Education, 44(1), 37-68. doi:10.5951/jresematheduc.44.1.0037.

Threlfall, J. (2002). Flexible mental calculation. Educational studies in Mathematics, 50(1), 29-47.

Torbeyns, J., Verschaffel, L., & Ghesquie`re, P. (2006). The development of children’s adaptive expertise in the number domain 20 to 100. Cognition and Instruction, 24(4), 439–465.

Valero, P. (2017). Ένταξη και Αποκλεισμός στη Μαθηματική Εκπαίδευση και ‘Κατασκευή’ του Σύγχρονου Πολίτη. Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, 0(10), 9-26

Walkerdine, V. (2013). Αποκλείοντας τα κορίτσια: κορίτσια και Μαθηματικά (Ι. Φ. Βλαχόπουλος μτφρ.). Αθήνα: Gutenberg. (Πρωτότυπη έκδοση 1998).


Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Copyright (c) 2019 Χαρούλα Σταθοπούλου (Charoula Stathopoulou)

Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδειαCreative Commons Attribution 4.0 International License.