ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΕΥΧΟΥΣ


Χαρούλα Σταθοπούλου (Charoula Stathopoulou)
Resumen
Παρουσίαση του πρώτου τεύχους που είναι αφιέρωμα στους νέους ερευνητές.
Article Details
  • Sección
  • Άρθρα
Descargas
Los datos de descargas todavía no están disponibles.
Biografía del autor/a
Χαρούλα Σταθοπούλου (Charoula Stathopoulou), ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Καθηγήτρια
Citas
Darragh, L. (2016). Identity Research in Mathematics Education. Educational Studies in Mathematics, 93, 19-33. doi 10.1007/s10649-016-9696-5
Gutiérrez, R. (2013). The Sociopolitical Turn in Mathematics Education. Journal for Research in Mathematics Education, 44(1), 37-68. doi:10.5951/jresematheduc.44.1.0037.
Threlfall, J. (2002). Flexible mental calculation. Educational studies in Mathematics, 50(1), 29-47.
Torbeyns, J., Verschaffel, L., & Ghesquie`re, P. (2006). The development of children’s adaptive expertise in the number domain 20 to 100. Cognition and Instruction, 24(4), 439–465.
Valero, P. (2017). Ένταξη και Αποκλεισμός στη Μαθηματική Εκπαίδευση και ‘Κατασκευή’ του Σύγχρονου Πολίτη. Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, 0(10), 9-26
Walkerdine, V. (2013). Αποκλείοντας τα κορίτσια: κορίτσια και Μαθηματικά (Ι. Φ. Βλαχόπουλος μτφρ.). Αθήνα: Gutenberg. (Πρωτότυπη έκδοση 1998).
Artículos más leídos del mismo autor/a