Εισαγωγικό Σημείωμα
Abstract
Παρουσίαση του τεύχους
Article Details
- Zitationsvorschlag
-
Κολέζα (Evgenia Koleza) Ε. (2017). Εισαγωγικό Σημείωμα. Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, (6), 8–10. https://doi.org/10.12681/enedim.15032
- Rubrik
- Άρθρα
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung 4.0 International. Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons BY και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση.
Downloads
Keine Nutzungsdaten vorhanden.
Literaturhinweise
Cobb, P. (2007). Putting philosophy to work. In F. Lester (Ed.) Second Handbook of Research on Mathematics Teaching and Learning A project of the National Council of Teachers of Mathematics (pp. 3-38). Information Age Publishing, USA.
Epstein, J. (1997). Six types of school-family-community involvement. Harvard Education Letter.
Fischbein, E. (1975). The intuitive sources of probabilistic thinking in children. Dordrecht, The Netherlands: Reidel.