Εισαγωγικό Σημείωμα
Resumen
Παρουσίαση του τεύχους
Article Details
- Cómo citar
-
Κολέζα (Evgenia Koleza) Ε. (2017). Εισαγωγικό Σημείωμα. Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, (6), 8–10. https://doi.org/10.12681/enedim.15032
- Sección
- Άρθρα
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons BY και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση.Descargas
Los datos de descargas todavía no están disponibles.
Citas
Cobb, P. (2007). Putting philosophy to work. In F. Lester (Ed.) Second Handbook of Research on Mathematics Teaching and Learning A project of the National Council of Teachers of Mathematics (pp. 3-38). Information Age Publishing, USA.
Epstein, J. (1997). Six types of school-family-community involvement. Harvard Education Letter.
Fischbein, E. (1975). The intuitive sources of probabilistic thinking in children. Dordrecht, The Netherlands: Reidel.