ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΟΣΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ 3-6 ΕΤΩΝ
Resumen
Τα τελευταία χρόνια, πολλοί ερευνητές αναφέρουν ότι ο σχεδιασμός μαθησιακών δραστηριοτήτων σχετικά με την άμεση εκτίμηση ποσοτήτων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για την ανάπτυξη της μα θηματικής τους σκέψης (Baroody, 2004' Clements, 1999). Η παρούσα έρευνα εστιάζεται στις δυνατότητες παιδιών 3-6 ετών για άμεση εκτίμηση ποσοτή των, χρησιμοποιώντας μια ποικιλία χωρικών σχηματισμών για τους αριθμούς 2 έως 6. Στην έρευνα συμμετείχαν 113 νήπια από τρεις παιδικούς σταθμούς και τέσσερα νηπιαγωγεία της πόλης της Ρόδου. Η συλλογή των δεδομένων στηρίχθηκε σε δομημένες συνεντεύξεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδει ξαν ότι οι ικανότητες των παιδιών επηρεάζονται από την ηλικία τους καθώς και τις διαφορετικές χωρικές διατάξεις των αριθμών.
Article Details
- Cómo citar
-
Καφούση (Sonia Kafousi) Σ. (2018). ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΟΣΟΤΗΤΩΝ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ 3-6 ΕΤΩΝ. Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, (2), 9–28. https://doi.org/10.12681/enedim.18811
- Sección
- Άρθρα
Esta obra está bajo una licencia internacional Creative Commons Atribución 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons BY και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση.