Αναζήτηση
Τεύχος | Τίτλος | |
Τόμ. 9, Αρ. 2 (2016) | «H εφαρμοστική δυναμική των θεωριών μάθησης στη διδακτική διαδικασία» | Περίληψη PDF |
Ιωάννης Μόσχος Φύκαρης | ||
Τόμ. 13, Αρ. 1 (2020) | “Riskology of teaching” as a new interdisciplinary scientific field of risk study in the designing of the teaching process | Περίληψη PDF (English) |
Vasileios Zagkotas, Ioannis Fykaris | ||
Τόμ. 12, Αρ. 2 (2019) | Τα συνωνυμικά ζεύγη της Νέας Ελληνικής και η συστηματική αξιοποίησή τους για τον εμπλουτισμό του λεξιλογίου των μαθητών | Περίληψη PDF |
Νικολέττα Τσιτσανούδη Μαλλίδη, Αντωνία Μήτση | ||
Τόμ. 11, Αρ. 2 (2018) | Εκπαιδευτικά γλωσσικά σενάρια με αξιοποίηση ΤΠΕ: Μία ερευνητική μελέτη | Περίληψη PDF |
Αγγελική Χειλάκη, Σμαράγδα Παπαδοπούλου | ||
Τόμ. 9, Αρ. 2 (2016) | H επίδραση του βαθμού επαγγελματικής ανάπτυξης στις διδακτικές πρακτικές των διδασκόντων αγγλικής γλώσσας: εμπειρική προσέγγιση. | Περίληψη PDF |
Μαρία Μπιρμπίλη, Αντώνιος Παπαοικονόμου | ||
Τόμ. 9, Αρ. 2 (2016) | Επικοινωνιακή γραμματική και γλώσσα: Δεδομένα και εξελίξεις που οδηγούν στη λειτουργική αξιοποίηση της γραμματικής γνώσης. | Περίληψη PDF |
Νικολέττα Τσιτσανούδη-Μαλλίδη, Αντωνία Μήτση | ||
Τόμ. 4 (2011) | Through the eyes of the learner | Περίληψη PDF (English) |
Wolff-Michael Roth | ||
Τόμ. 6 (2013) | Η διοικητική κατάρτιση των υποψηφίων νηπιαγωγών και δασκάλων στα Διδασκαλεία και τις Παιδαγωγικές Ακαδημίες της Ελλάδας. | Περίληψη PDF |
Θωμάς Μπάκας | ||
Τόμ. 12, Αρ. 2 (2019) | Η συμβολή της διαφοροποιημένης διδασκαλίας στη διαχείριση μαθησιακών ματαιώσεων από τους μαθητές/μανθάνοντες | Περίληψη PDF |
Ιωάννης Μόσχος Φύκαρης | ||
1 - 9 από 9 Στοιχεία |
Συμβουλές αναζήτησης:
- Δεν γίνεται διάκριση πεζών-κεφαλαίων στους όρους αναζήτησης
- Συνήθεις λέξεις δεν λαμβάνονται υπόψη κατά την αναζήτηση
- Εξ ορισμού τα αποτελέσματα της αναζήτησης περιλαμβάνουν μόνο άρθρα που περιέχουν όλους τους όρους αναζήτησης (ο τελεστής AND υπονοείται)
- Συνδυάστε περισσότερες της μιας λέξεις με τον τελεστή OR για να βρείτε άρθρα που περιέχουν μία τουλάχιστον από αυτές, π.χ., λογοτεχνία OR ποίηση
- Χρησιμοποιήστε παρενθέσεις για πιο σύνθετες αναζητήσεις, π.χ. Παλαμάς ((Ο Νουμάς OR Μη Χάνεσαι) NOT άρθρα)
- Χρησιμοποιήστε εισαγωγικά για να αναζητήσετε μια ακριβή έκφραση; π.χ "Οι καημοί της λιμνοθάλασσας"
- Μπορείτε να εξαιρέσετε μια λέξη με τη χρήση του συμβόλου - ή του τελεστήNOT; π.χ. Παλαμάς - Λέανδρος OR Παλαμάς NOT Λέανδρος
- Με τη χρήση του συμβόλου * σε ένα όρο αναζήτησης μπορείτε να αναζητήσετε οποιονδήποτε άλλον όρο που τον περιέχει, π.χ. η αναζήτηση με τον όρο "συνεργά*" θα επιστρέψει αποτελέσματα που θα περιέχουν τους όρους "συνεργάτες" ή "συνεργάται" ή "συνεργάτης" κ.ο.κ.