Τόμ. 13 Αρ. 1 (2020)
Άρθρα
Διερεύνηση εφαρμογής της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στην προσχολική εκπαίδευση: το παράδειγμα των Βρεφονηπιακών και Παιδικών Σταθμών
Σταυρούλα-Ειρήνη Αθανασοπούλου, Παναγιώτης Παπαδούρης
Αναγνώριση συναισθημάτων στην νόσο Parkinson
Άννα-Μαρία Μακοπούλου, Δέσποινα Μωραΐτου, Ευαγγελία Καραγιαννοπούλου, Γεωργία Παπαντωνίου
Η χρήση του «υπερβατού» από έναν εξελληνισμένο Σύρο των βυζαντινών χρόνων. Η περίπτωση του Ιωάννη του Δαμασκηνού
Νικολέττα Τσιτσανούδη - Μαλλίδη, Χαράλαμπος Στεργιούλης
“Riskology of teaching” as a new interdisciplinary scientific field of risk study in the designing of the teaching process
Vasileios Zagkotas, Ioannis Fykaris
«Η αναδιοργάνωση του χώρου του νηπιαγωγείου και η δυνατότητα συνεργασίας στο γνωστικό αντικείμενο του κύκλου του νερού, από τα νήπια».
Σoφία Κλημάνογλου, Δημήτρης Γερμανός